Lowlands 1000

den...@animal-plus.nl

Jul 13, 2006, 5:27:20 PM7/13/06
to Ligfiets
Vanavond heb ik een stukje mee geroeid met de bikkels van Lowlands 1000
Met Theo Homan had ik afgesproken in Garderen om tot aan Wageningen mee
te roetsen, vervolgens sluiten in Ede bij de stempelpost Ymte en Peter
ook aan.
Garderen was precies halverwege, niet zozeer de vermoeidheid van de
kilometers, maar van het slaaptekort waren duidelijk zichtbaar. Ymte en
Peter zagen er ook niet al te fris meer uit, maar ik weet zeker dat
deze bikkels de 1000 vol gaan maken, al was het alleen maar op
karakter. Peter de Rond rijdt overigens ook voor een goed doel, wat te
lezen is op zijn website ( link is te vinden op velomobiel.nl ).

Groets, toch weer even 100km weggeroetst op een avondje
Dennis.