Dijk Enkhuizen-Lelystad

Fred

Oct 23, 2007, 7:47:22 AM10/23/07
to Ligfiets
Hoi medeliggers,

Is de dijk Enkhuizen / Lelystad alweer met de fiets te berijden of
moet de mango toch in de auto?

Groet van Fred die de schade moet laten maken de Blok.

Bas en Afke

Oct 23, 2007, 7:51:42 AM10/23/07
to ligf...@googlegroups.com

Groet van Fred die de schade moet laten maken de Blok.

Weet je zeker dat je dat wel wilt Fred, schade laten maken? Ik laat dat zelf
liever niet doen en ga zelfs aan de kant als automobilisten het spontaan
aanbieden.

Bas - vandaag gefrusteerd dus melig, mijn excuses - Dekker

Oct 23, 2007, 7:51:20 AM10/23/07
to ligf...@googlegroups.com
Fred wrote:
> Is de dijk Enkhuizen / Lelystad alweer met de fiets te berijden of
> moet de mango toch in de auto?

Hij is weer te berijden.

As sugar dissolves, it spreads happiness.
/from a SAS sugar packet/

Oct 23, 2007, 7:54:57 AM10/23/07
to ligf...@googlegroups.com
> Is de dijk Enkhuizen / Lelystad alweer met de fiets te berijden of
> moet de mango toch in de auto?
>
> Groet van Fred die de schade moet laten maken de Blok.

Ongeval? Verhalen? Fotos?

F. van Schoot

Oct 23, 2007, 9:13:04 AM10/23/07
to ligf...@googlegroups.com
Hoi Fred
Hans Wessels bevestigd het, en op de provinciale website staan geen
meldingen meer dat de dijk voor fietsers nog gesloten zou zijn.
http://provincie.flevoland.nl/themas/verkeer_en_vervoer/actuele_wegwerkzaamh
eden/
Doe middels een mailtje navraag bij de provinciale afdeling Verkeer en
Vervoer of het fietspad inderdaad weer open is.

Groeten Frans, als de dijk weer open is dan is met allemaal volgens de
planning verlopen toch een compliment waard aan de uitvoerders

Oct 23, 2007, 9:30:16 AM10/23/07
to ligf...@googlegroups.com
> Hoi medeliggers,
>
> Is de dijk Enkhuizen / Lelystad alweer met de fiets te berijden of
> moet de mango toch in de auto?
>
> Groet van Fred die de schade moet laten maken de Blok.

Ik ben er vandaag met de auto langs gereden. Er wordt hier en daar nog wel
wat aan gewerkt. Ik heb ook een ZOAB reiniger over het fietspad zien gaan.
Verder ook wat fietsers gezien langs de dijk.

Peter Huiberts

Bastiaan Welmers

Oct 23, 2007, 9:31:01 AM10/23/07
to ligf...@googlegroups.com
On Tue, Oct 23, 2007 at 01:51:20PM +0200, H. Wessels wrote:

> Hij is weer te berijden.

Voor de mensen die er al overheen zijn gereden: wat is de staat van het
wegdek nu, hoe goed is deze opgeknapt? :)

Van belang voor de juiste bandenkeuze tijden LEL in november.

Groeten, Bastiaan

ymte

Oct 25, 2007, 2:18:15 AM10/25/07
to Ligfiets
Dag Fred e.a

Ik heb zondag een retourtje gereden. De dijk was open maar nog niet
helemaal af, de eerste 3 kilometer (vanaf lelystad) zijn van dik en
strak beton (randen nog niet aangeschoven met grond), dan zwart asfalt
wat niet zo strak ligt als asfalt kan zijn, komt misschien omdat het
een ander soort asfalt is omdat de dijk ook als waterkering fungeert.
Dit alsfalt ligt tot aan trintelhaven, daarna is er verder niets
gebeurt (vanaf hier was het vorig jaar al opgeknapt).

Al met al is de dijk zeker sneller geworden. Ik heb gereden met hpv
banden, het regende maar geen lek.

Groeten, ymte

F. van Schoot

Oct 25, 2007, 5:18:56 AM10/25/07
to ligf...@googlegroups.com
Ymte Fred e.a.
Van de provincie on ving de een mailtje met de mededeling dat Afgelopen
vrijdag het fietspad weer opengesteld is maar dat deze week wel rekening
gehouden moet worden met nog wat afrondende werkzaamheden.

Met vriendelijke groeten
Frans