Ligfietsopstapdag(en)

Eric

to Ligfiets
Hallo allemaal,

Op de site van Jouta ligfietsen kwam ik in de nieuws-sectie data tegen
van de ligfietsopstapdagen.
Zo te zien zijn er drie in 2011, maar op Ligfiets.net zie ik er in de
Agenda niets van terug.

Ik had op Facebook mijn kennissen al uitgenodigd :-P maar klopt het
eigenlijk wel? Er staat:
"De opstapdagen zijn op 10 april in Assen, (ijsvereniging
Kloosterveen) www.ijsverenigingkloosterveen.nl,
15mei in Breda(Baronieparkoers) www.bredaknooppunt.nl,
29 mei in Ede(Edese Ijsvereniging) www.eijv.nl/content/.

Op deze drie dagen is het mogelijk om kennis te maken met vele soorten
ligfietsen waarop u mag fietsen."

Zou wel super-de-luxe zijn.

Groeten,

Eric

Reinout van Rees

to ligf...@googlegroups.com
On 01/09/2011 09:18 PM, Eric wrote:
> [...]
> eigenlijk wel? Er staat:
> "De opstapdagen zijn op 10 april in Assen, (ijsvereniging

Dat klopt wel ongeveer. Ik zag in ieder geval op de redactiemailinglijst
wat voorbij komen over agendaitems, ligfiets& bijlages enzo.

Laatste wat ik zag qua agenda op ligfiets.net was "lekkerste is om zelf
in te loggen als organisator op de site en dan zelf de info i/d agenda
te zetten want dan kan je het later zelf ook aanpassen/corrigeren", maar
dat was 2 of 3 dagen geleden. Kennelijk nog niet gebeurd?

Reinout

--
Reinout van Rees - rei...@vanrees.org - http://reinout.vanrees.org
Programmer at http://www.nelen-schuurmans.nl

Arnold Ligtvoet

to ligf...@googlegroups.com
Op 09-01-11 21:18, Eric wrote:
> Op de site van Jouta ligfietsen kwam ik in de nieuws-sectie data tegen
> van de ligfietsopstapdagen.
> Zo te zien zijn er drie in 2011, maar op Ligfiets.net zie ik er in de
> Agenda niets van terug.

Goed gespot! Er komen er inderdaad 3 dit jaar en eigenlijk zelfs bijna
ongeveer 4. Ze worden binnenkort in de agenda gezet.

> [...]
> 29 mei in Ede(Edese Ijsvereniging) www.eijv.nl/content/.
>
> Op deze drie dagen is het mogelijk om kennis te maken met vele soorten

Dat is mooi! De vierde locatie trouwens gaat Cycle Vision worden. De
beurs zal hier ook een meer proefparcours-achtige opzet gaan krijgen
rondom de 400 meter baan. Het zal daar ook makkelijker worden om fietsen
te proberen en gelijk een praatje te maken met de fabrikanten.

Groet,
Arnold.

Maarten Sneep

to ligf...@googlegroups.com
On 9 jan 2011, at 21:18, Eric wrote:

> Op de site van Jouta ligfietsen kwam ik in de nieuws-sectie data tegen
> van de ligfietsopstapdagen.
> Zo te zien zijn er drie in 2011, maar op Ligfiets.net zie ik er in de
> Agenda niets van terug.

De dagen worden nog in de agenda gezet. Je mag het met recht nieuws noemen, de dagen zijn nog maar een paar dagen geleden geprikt.

> [...]
> eigenlijk wel? Er staat:
> "De opstapdagen zijn op 10 april in Assen, (ijsvereniging

De dagen en de steden kloppen (die heb ik langs andere bron ook te horen gekregen).

Hou de agenda in de gaten. Hoe meer mensen er naar de opstapdagen komen, hoe leuker (vooral als ze nog geen ligfiets hebben ;-)

Maarten - wie neemt een afdeling van z'n werk mee? - Sneep

Eric

to Ligfiets
On Jan 9, 9:54 pm, Maarten Sneep <maarten.sn...@xs4all.nl> wrote:

> De dagen en de steden kloppen (die heb ik langs andere bron ook te horen gekregen).
> Maarten - wie neemt een afdeling van z'n werk mee? - Sneep

Ik heb wel een aantal kennissen en collega's uitgenodigd idd.
Als de Facebooks en Twitters worden gebruikt zou de aanloop wel eens
flink meer kunnen zijn dan voorheen.

Bedankt voor alle replies :-)

Groeten,

Eric

Arnold Ligtvoet

to ligf...@googlegroups.com
Ha Eric en medelijsters,

> Ik heb wel een aantal kennissen en collega's uitgenodigd idd.
> Als de Facebooks en Twitters worden gebruikt zou de aanloop wel eens
> flink meer kunnen zijn dan voorheen.

Inmiddels staan de data officieel vast en heeft Monique van Nazca ze ook
in de ligfiets.net agenda gezet. We zijn nu ook bezig met het aanpassen
van de site op ligfietsopstapdag.nl en gaan mee in de vaart der volkeren
door de wereld te vervuilen met wat extra tweets op @lfopstapdagen :-)

Komt allemaal naar een dag bij jou in de buurt en neem inderdaad een
hele afdeling nieuwe ligfietsers van je werk of uit je vriendenkring mee!

Arnold.