Giraffe-Quest in krant

paul

Feb 14, 2008, 6:48:11 AM2/14/08
to Ligfiets
Hoi,

Ik moest vandaag erg lachen. Ben 2 weken in het bezit van de giraffe-
quest (was van Marjolein van Schoot), reed op zondag een zeer zonnig
ritje en sta nu al in de krant. Nou is de Quest nog wel erg onbekend
hier in de Betuwe, volgens mij ben ik de enige berijder in de gemeente
Geldermalsen. Wel goed voor het ligfiets-imago..laat het maar een
normale verschijning worden. De krant is een plaatselijke huis-aan-
huis-krant, Nieuwsblad Geldermalsen. Voor belangstellenden:
http://epaper.bdu.nl/nieuwsbladgeldermalsen/epaper/page1.htm
Of anders: www.nieuwsbladgeldermalsen.nl en dan naar E Paper.

Groetjes,

Paul - zijn er nog meer Velomobielrijders in omgeving Geldermalsen ? -
Dijs

Bas Fotografie

Feb 14, 2008, 6:52:50 AM2/14/08
to ligf...@googlegroups.com

On 14-feb-2008, at 12:48, paul wrote:

> [...]
> normale verschijning worden. De krant is een plaatselijke huis-aan-
> huis-krant, Nieuwsblad Geldermalsen. Voor belangstellenden:

Leuk. Mooi ook op de foto dat er iemand achterom kijkt naar de
velomobiel :)

grt

Bas

-------------------
Bas Fotografie
portfolio: http://ic4u2.net
weblog: http://roodpetje.nl
archief: http://fotograaf.defotojournalist.nl/basfotografie

F. van Schoot

Feb 14, 2008, 7:36:00 AM2/14/08
to ligf...@googlegroups.com
Leuke foto Paul
Het zal vast wel niet de laatste foto zijn.
We werden als giraffe en tijger heel vaak gefotografeerd. En de krant
gehaald vooral tijdens onze tochten door Scandinavië.

Maar onze witte Questen zijn ook alweer meerdere keren op de foto gezet.

Groeten Frans en Marjolein, wel ff wennen een ander hoofd uit giraffe Quest.

Paul - zijn er nog meer Velomobielrijders in omgeving Geldermalsen ? -
Dijs

http://www.ligfiets.net/fotoboek/fotoboek.php3?id=4167&idxsort=voornaam&idxt
ype=foto&geo_x=&geo_y=

Groet Henri

Checked by AVG Free Edition.
20:00

paul

Feb 14, 2008, 3:18:56 PM2/14/08
to Ligfiets
Hoi Henri,

Zaltbommel....dat is niet al te ver weg. Ik zag op de link geen
emailadres ofzo, dus vandaar dit berichtje:
Mocht je het leuk vinden om gezamenlijk (liefst met nog meer)een keer
een tochtje te rijden (zondagochtend bijv), mail me dan:
paul...@hetnet.nl
Er moet ook nog een Questrijder in Culmborg zijn, ik ga het hem ook
nog vragen.
Maar misschien rijd je liever solo..ook prima.
We zien elkaar in ieder geval vast wel een op de Waaldijk of waar dan
ook.

Groeten,

Paul Dijs

On 14 feb, 20:09, "Henri en Christel" <hawkexplo...@hotmail.com>
wrote:
> [...]

paul

Feb 14, 2008, 3:21:24 PM2/14/08
to Ligfiets
Henri,

Maak mijn naam maar af..dat is mijn emailadres!
Paul

On 14 feb, 21:18, paul <pauld...@hetnet.nl> wrote:
> [...]
> een tochtje te rijden (zondagochtend bijv), mail me dan:
> pauld...@hetnet.nl
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Reinier

Feb 16, 2008, 8:35:28 AM2/16/08
to Ligfiets

On 14 feb, 12:48, paul <pauld...@hetnet.nl> wrote:
> Hoi,
>
> Ik moest vandaag erg lachen. Ben 2 weken in het bezit van de giraffe-
> quest (was van Marjolein van Schoot), reed op zondag een zeer zonnig
> ritje en sta nu al in de krant.

Leuk! Enne...ze kijken niet echt allemaal over je heen hè. Mooi
plaatje.
Zelf nog nooit de krant gehaald geloof ik.

Reinier - nee - nee - sticker op de brievenbus, krijg nu steeds meer
geadresseerd oud papier, maar geen regionale krantjes dus - van Rij