EK Roeifietsen

Sep 16, 2007, 5:05:46 AM9/16/07
to Ligfiets
Lijsters,

Voor wie daar belangstelling voor heeft heb ik wat plaatjes geschoten
tijdens het EK Roeifietsen op Neeltje Jans.

http://www.flickr.com/photos/13604575@N05/sets/72157602040731909/

Het geeft slechts een indruk.
Ik kon er helaas niet het hele weekeind zijn, door aandere sociale
verplichtingen.
De lokatie is fantastisch voor roeifietsen. Omringd door het water en
toch op het (kunstmatige) droge.
Onder een enorme windmolen onderaan de dijk was de start. Zeeuwser kan
het haast niet.

Het weer was ideaal.
In de ochtend ving ik nog een buitje en was het frisjes. Maar bij het
krieken van de dag nam de zon in kracht toe en tegen de tijd dat de
wedstrijden begonnen was de wind nagenoeg gaan liggen. Een lekker
zonnetje en prettige temperaturen was ons deel.
Helaas moest ik weer na de laatste sprinter weer naar huis omdat ik
nog een stukkie moest fietsen.

Vandaag wordt de strijd beslist en de kampioenen gehuldigd.
Dus als je in de gelegenheid bent kan je nog gaan kijken vanmiddag.
Echt een aanrader!