recordgedoe

wije...@zonnet.nl

Dec 16, 2008, 2:49:35 PM12/16/08
to Ligfiets
Voor de “lijstbewoners” een kleine Update in de Recordrace.

Vorige week heeft Andreas Kaizer uit Denemarken een poging gedaan het
WRRA record voor ongestroomlijnde ligfietsen te verbreken. Hij heeft
op een mooie wielerbaan in Polen gereden. Het lijkt er een beetje op
dat hij onder de druk bezweken is (46,1 km)
Deze thread gaat erover http://www.wisil.recumbents.com/forums/topic.asp?TOPIC_ID=2263&whichpage=2
Hans Wessels is erg benieuwd naar de helm. Ik ook.

En deze http://www.liegeradforum.de/forum/showthread.php?t=18120&page=2

Ook is er iemand met snode plannen gespot op de baan van Apeldoorn.
http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=27076#358654
Wie o wie is dat geweest? Op een M5?????? Of....

Groet Gert-Jan

Dec 16, 2008, 3:16:30 PM12/16/08
to ligf...@googlegroups.com
wije...@zonnet.nl wrote:
> Ook is er iemand met snode plannen gespot op de baan van Apeldoorn.
> http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=27076#358654
> Wie o wie is dat geweest? Op een M5?????? Of....

De enige met snode ligfietsplannen op de baan in Apeldoorn waarvan ik
weet gaat dat niet op een M5 rijden. Maar misschien zijn er wel meer
snode plannen...

Hans Wessels

wije...@zonnet.nl

Dec 16, 2008, 3:25:03 PM12/16/08
to Ligfiets
Ah dus je weet wel van "iemand" op de baan van Apeldoorn. Op een M5
leek me ook al sterk. Er zijn er zeker meer met plannen.

Gr Gert-Jan