velomobiel op RTV-Oost

Quesjer

Aug 27, 2008, 2:00:48 PM8/27/08
to Ligfiets
In het televisieprogramma Kris-Kras zal een item aan de ligfiets/
velomobiel gewijd worden. Quesjer komt hier in beeld. Uitzending om
16.20 herhalingen om 17.20, 19.20, 21.31 en 00.21, Te ontvangen in
Overijssel, of later via de website, link hieronder..... In heel
nederland hebben ontvangers van digitale televisie toegang tot TV-
oost.

www.rtvoost.nl

Groet van Quesjer

Kindt

Aug 27, 2008, 3:38:49 PM8/27/08
> [...]
> velomobiel gewijd worden. Quesjer komt hier in beeld. Uitzending om
> 16.20 herhalingen om 17.20, 19.20, 21.31 en 00.21,

Ik zit ondertussen naar een prachtig programma over de Weerribben te
kijken op TV Oost, maar daar drijft geen velomobiel voorbij ;-) Is het
misschien morgen?

groeten Peter - leuk om weer eens regionale tv te kijken - Kindt

Quesjer

Aug 27, 2008, 3:53:06 PM8/27/08
to Ligfiets
Sorry,

natuurlijk!! Donderdag 28 augustus...... Vergeten erbij te zetten.....

Groet van Quesjer

Paulus den Boer

Aug 27, 2008, 3:53:47 PM8/27/08
to Ligfiets
en ter aanvulling: de datum is donderdag 28 augustus.......

Op 27-08-08 heeft Quesjer <Ques...@gmail.com> het volgende geschreven:

Wilfred Ketelaar

Aug 29, 2008, 5:24:22 AM8/29/08
to Ligfiets
Leuk stukje, lijkt me een goede 'reclame' voor de ligfiets. Ook het
stukje op het einde dat de VM wegsprint, erg leuk.

Wilfred - die op 10 september z'n eerste ligfiets (Nazca Fuego) in
ontvangst mag nemen - Ketelaar

Quesjer

Aug 29, 2008, 10:45:52 AM8/29/08
to Ligfiets
Tja,

En dan te weten dat ie mij er in de eerste "heat" makkelijk uitreed.
(althans, voor zover de camera bereik had.......) Daar was dus de
hogere massa die ik in beweging moest krijgen debet aan.
Dat hebben we dus nog een keer over gedaan waarbij Andre zich wat
inhield....
Ik zal proberen of ik hier een youtube-filmpje van kan bakken, en dan
meld ik de link wel weer.

Voor wie echt niet kan wachten: het is ook te bekijken op www.rtvoost.nl
en dan uitzending gemist, programma kriskras, uitzending 28-08-2008.
Het gedeelte over de velomobiel duurt van 12.25 tot 15.45 minuten, en
je kan doorklikken naar het begin. (voor de snelle rekenaar: inderdaad
duurt het stukje 3 minuten en 20 seconden.

Groet van Quesjer

Quesjer

Aug 29, 2008, 10:50:38 AM8/29/08
to Ligfiets

de complete link direct naar het stukje:

http://www.rtvoost.nl/media/?uitz=82756&id=270

(duurt van minuut 12.25 tot minuut 15.45 dus 3.20 minuten.)

Groet van Quesjer