On Feb 12, 9:08 am, PeeWee <
petervanwe...@telfort.nl> wrote:
> Vorig jaar sprak ik mijn verbazing uit over het nagenoeg afwezig zijn
> van ligfietsen op deze beurs. Nou... daar is verandering in gekomen.
. Ik weet niet wie er voor dit alles
> verantwoordelijk is maar bij deze mijn complimenten. Prima promotie
> voor de ligfiets.
Bij deze ondersteun ik dit compliment.
Het was/is een mooie, prominent aanwezige stand.
Met deze gekombineerde presentatie hebben de ligfietsproducenten zich
mooi geprofileerd.
Van alles duidelijk gepresenteerd. Van de volledig opgetuigde Fujin
van Walter, klaar voor de tocht, tot diverse primeurs zoals maar
liefst 2 tandems van Ace en Nasca en de Mango tour.
Voor de opstappers was er zat info, maar voor de verwende diehards was
er ook zat te zien aan primeurs. Ondanks de redelijk beperkte ruimte
sprongen alle primeurs direct in het oog.
De stand was goed bezocht en bekeken toe wij er waren (zaterdag) het
leek wel een ligfietstreffen.
Grote pluim voor de ligfietsproducenten.
Betere promotie kan je niet wensen denk ik.
Als je in de gelegenheid ben....vandaag kan het nog.
Er is ook heel veel hightech kampeerspul en outfit te zien en te
kopen.
De nieuwste (2persoons) tent van Hillenberg b.v (de baas staat er zelf
ook...)
Vele beurskoopjes (dikke marinowol sokken o.a.) voor elk wat wils.