Foto's wedstrijden Alkmaar

Wim Schermer

Feb 1, 2009, 2:11:00 PM2/1/09
to ligf...@googlegroups.com
Vanmiddag zijn er wedstrijden gehouden in het Sportpaleis in Alkmaar.
Een fotoserie van vrijwel alle deelnemers vind je hier:
http://picasaweb.google.com/wimschermer/Alkmaar122009?pli=1&feat=directlink
Wim - alleen maar gefotografeerd - Schermer

F. van Schoot

Feb 1, 2009, 2:50:25 PM2/1/09
to ligf...@googlegroups.com
Namens Wim Schermer

Onderwerp: [Ligfiets] Foto's wedstrijden Alkmaar

Vanmiddag zijn er wedstrijden gehouden in het Sportpaleis in Alkmaar.
Een fotoserie van vrijwel alle deelnemers vind je hier:
http://picasaweb.google.com/wimschermer/Alkmaar122009?pli=1&feat=directlink

leuke foto's Wim

er rijden nu ook al Questen binnen.
Groeten Frans vanmorgen gewoon een rondje oostvaardersplassen buiten.....

JM

Feb 2, 2009, 1:49:23 AM2/2/09
to Ligfiets
On 1 feb, 20:11, Wim Schermer <aero...@xs4all.nl> wrote:
> [...]
> Wim - alleen maar gefotografeerd - Schermer

Mooie foto's; hartelijk dank! In alle drukte zelf geen foto's meer
gemaakt. Wel enorm genoten van de geweldige sfeer.

JM - die in de middagpauze weer even een nieuw busje pleisterspray
gaat kopen -

Bob Vroegh

Feb 2, 2009, 2:34:42 AM2/2/09
to ligf...@googlegroups.com
On Sun, Feb 01, 2009 at 10:49:23PM -0800, JM wrote:
> JM - die in de middagpauze weer even een nieuw busje pleisterspray
> gaat kopen -

JM hardstikke bedankt voor het lenen hiervan, goh wat heb ik slecht
geslapen vanacht alles plakte zo aan mij vast. Anderen ook bedankt voor
de snelle hulpverlening. Ik hoop toch zo snel mogelijk weer te kunnen
trainen.

Voor de schade aan mij zie (als je wil)
http://www.welmers.net/~bob/val-1-2-09/

Verder echt heerlijke wedstrijden gereden!

Groetjes, Bob

Rob65

Feb 2, 2009, 4:10:43 AM2/2/09
to Ligfiets
F. van Schoot schrijft:

> er rijden nu ook al Questen binnen.

Yep, die hadden trouwens nog wel een leuk klusje om wielen en
onderkant dusdanig schoon te maken dat ze de baan netjes houden.
Een medewerker van het Velodrome stond nog net niet te controleren of
de banden van alle fietsen wel vrij van vuil en sneeuw waren.
De baan moet natuurlijk wel schoon blijven

Bob Vroegh schrijft:

> [...]
> geslapen vanacht alles plakte zo aan mij vast. Anderen ook bedankt voor
> de snelle hulpverlening. Ik hoop toch zo snel mogelijk weer te kunnen

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Voor wie het gemist had: Hans en
Bob wilden samen achter Ymte aan en daarbij raakte Bob's trapper de
schouder van Hans met als gevolg dat Bob en Gert-Jan onderuit gingen.
Het was wel even schrikken toen Bob bleef liggen (en dat is ook in de
rondetijden van de andere deelnemers te zien); hij klaagde over zijn
ruggegraat. Maar uiteindelijk lijkt het allemaal nog mee te vallen.
Even wat schuiven van passagiers op de terugweg en Bob kon heerlijk op
de achterbank van de bus, vertroeteld door zijn vriendin, terug naar
huis.
Gert-Jan en zijn fiets hadden blijkbaar geluk en zijn er zonder
(noemenswaardige) schade vanaf gekomen.

Beterschap Bob!

> Groeten Frans vanmorgen gewoon een rondje oostvaardersplassen buiten.....

Rob - had zijn schaatsen al ingevet - Jansen

pjotr320

Feb 2, 2009, 4:55:09 AM2/2/09
to Ligfiets

On 2 feb, 10:10, Rob65 <r...@myvoice.nl> wrote:
> [...]
> (noemenswaardige) schade vanaf gekomen.
>
> Beterschap Bob!

> Rob - had zijn schaatsen al ingevet - Jansen

Eerste wat ik zei toen ik Naast Gert-Jan lande: 'goh, jij hier?' Hij
sprak teleurgesteld dat het zo mooi ging. Alles werkte nog bij hem,
van Bob wisten we dat toen even niet zo zeker.

Zullen we volgende keer goed op Bob passen? Vorig jaarna Alkmaar zat
hij al vol met splinters.

Peter - moet nu haast wel naar kelderbaan Sloten - Haan