gezocht: ligfietser oranje ligfiets omgeving Pijnacker

Rena

to Ligfiets
Hoi liggers,

Vast niet helemaal toegestaan, maar ik ben op zoek naar een ligfietser met een oranje ligfiets, vermoedelijk een Nazca, die op 19/06 vanaf de Europalaan naar de Oranjelaan in Pijnacker reed. Het zit zo:

Ik ligfiets zelf ook, en ik was voor de gelegenheid met de auto (enkelproblemen, dus fietsen ging niet). Op de rotonde bij de Oranjelaan zag ik je te laat. Nou ja, net op tijd om ervoor langs te schieten. Bij de inrit van de Rivierenlaan wachtte ik je even op om mijn verontschuldigingen aan te bieden. Ik had kunnen weten dat je me waarschijnlijk niet zou begrijpen, en je reed nogal hard, ik ben dus bang dat je niet hebt gehoord dat het me echt speet. Ik kan uitleggen waarom ik je te laat zag, maar dat doet niet af aan het feit dat ik me schuldig voel.

Ik zou het graag willen goedmaken, koffie doen?

Ken je deze ligfietser, of ben je deze ligfietser, dan kom ik graag me je in contact!