actie

Theo Mol

Oct 25, 2009, 4:39:10 AM10/25/09
to mailinglijst, ligfiets
Medeliggers,

Onze buurtsuper heeft een actie waarmee je raceautootjes bij elkaar kunt sparen met de vorm van de artikelen die ze verkopen. Dat is niet per se iets voor mij of voor deze lijst, maar ik ben blij dat ik deze te pakken heb gekregen. http://nixin.nl/extra/banaanracertjes.jpg

Lijkt jouw fiets ergens aders op? Misschien zit dat er ook tussen. http://www.vomaractie.nl/vomar/
--
Groet van Theo - nog even de uitlaat eraf zagen - Mol.

Bas Dekker

Oct 25, 2009, 5:03:58 AM10/25/09
to ligf...@googlegroups.com

Theo Mol tipte:

> [...]
> heb gekregen. http://nixin.nl/extra/banaanracertjes.jpg
>
> Lijkt jouw fiets ergens aders op? Misschien zit dat er ook tussen.

Hij is leuk, bijna net zo leuk als mijntes (banaan in de header):

http://basdekker.eu/fietsen.htm

Bas - adviseert om ook de spoiler te verwijderen - Dekker

Arjen Haayman

Oct 25, 2009, 5:12:27 AM10/25/09
to ligf...@googlegroups.com

M'n sinterklaas-surprise van vorig jaar :-)

Arjen -met banavigatie- Haayman

On 10 25, 2009 10:03 AM, "Bas Dekker" <dekk...@xs4all.nl> wrote:

Theo Mol tipte:

> [...]

http://basdekker.eu/fietsen.htm

Bas - adviseert om ook de spoiler te verwijderen - Dekker

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~ Do's en dont's: http://groups.google.nl/group...

IMAG0037.jpg

Theo Mol

Oct 25, 2009, 5:22:09 AM10/25/09
to ligf...@googlegroups.com

Ik zie een nieuwe verzameling geboren worden... deze komt uit de wereldwinkel. http://nixin.nl/extra/speeltje.jpg
--
Groet van Theo - meer heb ik niet - Mol.

Quesjer

Oct 25, 2009, 7:29:02 AM10/25/09
to Ligfiets

On 25 okt, 10:22, Theo Mol <t...@nixin.nl> wrote:

> Ik zie een nieuwe verzameling geboren worden... deze komt uit de
> wereldwinkel.http://nixin.nl/extra/speeltje.jpg
>
> --
> Groet van Theo - meer heb ik niet - Mol.

Hoi ligfietsvrienden,

Over verzameling gesproken: Mag ik jullie vragen om deze fraaie
plaatjes van huisvlijt op te sturen naar de velomobielengalerij? Daar
staan er al meer in de speciaal hiervoor opgerichte hoek.
opsturen kan naar

velomo...@gmail.com

En dat geldt natuurlijk voor elke foto van een velomobiel of
velomobielgerelateerd iets.

Gewoon eens snuffelen: Dat kan ook en wel hier: http://picasaweb.google.nl/velomobielen
en het mapje met huisvlijt waar deze foto's ook in horen:
http://picasaweb.google.nl/velomobielen/VelomobielARTistic#

Groet van Quesjer

Bas Dekker

Oct 25, 2009, 2:25:08 PM10/25/09
to ligf...@googlegroups.com

Theo Mol schreef:

> Ik zie een nieuwe verzameling geboren worden... deze komt uit de
> wereldwinkel. http://nixin.nl/extra/speeltje.jpg

Ik kende hem al, van jou ja, en heb er ooit nog naar gezocht maar niet
gevonden. Als ik kans zie ga ik hem binnenkort zelf maar eens maken, hij is
gewoon te leuk. Wiebelt het hoofdje ook net zoals ik doe in mijn Quest?

Bas - pubers kunnen mijn wiebelhoofd vaak erg goed imiteren en maken dat ik
me rood schaam - Dekker

Bas Dekker

Oct 25, 2009, 2:28:19 PM10/25/09
to ligf...@googlegroups.com
Quesjer schreef:

> [...]
>

> Gewoon eens snuffelen: Dat kan ook en wel hier:
> http://picasaweb.google.nl/velomobielen
> en het mapje met huisvlijt waar deze foto's ook in horen:

Ik zal mijn originele plaatje binnenkort eens opzoeken en opsturen.

Bas - mijn klapperQuest smeekt bij elke forse hobbel om nieuwe onderdelen -
Dekker

Oct 26, 2009, 4:54:31 AM10/26/09
to ligf...@googlegroups.com
Op 25 oktober 2009 10:03 heeft Bas Dekker <dekk...@xs4all.nl> het
volgende geschreven:

> Bas - adviseert om ook de spoiler te verwijderen - Dekker

En vooral de uitlaat :)

grtz
Henk

GrijzePioneer

Nov 8, 2009, 7:01:44 PM11/8/09
to Ligfiets
Hoi,

Theo M, Bas D en Arjen H zien overal velomobieltjes [in]
(http://nixin.nl/extra/banaanracertjes.jpg,
http://basdekker.eu/fietsen.htm,
http://nixin.nl/extra/speeltje.jpg)

- Hier nog eentje voor de verzameling:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20157293

...Zo snel als een haas!
(Jong geleerd is oud gedaan ;-)

groeten,

Maaike

Bas Dekker

Nov 9, 2009, 1:00:34 PM11/9/09
to ligf...@googlegroups.com
Maaike schreef:

Mijn vrouw moet niet zo veel hebben van een velomobiel maar vond de
Ikea-versie haas-in-wortel juist wel erg leuk. Ik ook trouwens. Sprakeloos
en stikjaloers ben ik echter vanwege je woordspeling 'spelomobieltjes'. Dat
woord had ik dolgraag zelf verzonnen, fantastisch gewoon!

Bas - dacht eerst even dat het over glimmende zaktelefoons ging - Dekker

Theo Mol

GrijzePioneer schreef:

> - Hier nog eentje voor de verzameling:
>
> http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20157293

(((^:

--
Groet van Theo, in geen jaren die winkel gezien maar nu moet het toch weer eens, Mol