Effecten van Quest op programma Blik op de weg

Gele Quest

Oct 11, 2007, 3:47:06 AM10/11/07
to ligf...@googlegroups.com
Zoals eerder genoemd is de Quest kennelijk door velen gezien. De resultaten
zijn verbluffend. Mensen zijn merkbaar vriendelijker en op de pont van
IJmuiden en Buitenhuizen werd er lange gesprekken aangegaan. Automobilisten
lieten me duidelijk voor en hield rekening met de mogelijkheid dat ik gewoon
de hoofdrijbaan zou nemen. Op de site van Blik op de Weg hebben ze kennelijk
problemen met kijkcijfers. Gezien de percentage mensen die me sprak die het
heeft gezien, is dat niet zo'n probleem.

De uitzending was mij echter ontglipt al wist ik ervan.

--

Gele - Wat een geweldige verbinding is het niet tussen Amsterdam en Beverwijk
(behalve voor het kanaal natuurlijk) - Quest

Budi Jonkhart

Oct 11, 2007, 6:27:49 AM10/11/07
to ligf...@googlegroups.com
Nou, ik had anders de dag erna, al meteen een geirriteerde toeterende gozer achter me, en dat terwijl ik alleen maar even bij het stoplicht mee wilde op het auto stoplicht naar links, omdat me dat 2 keer het knopje indrukken scheelde. Maar goed, die zal wel de uitzending niet gezien hebben, of  gewoon een industrie-standaard-klootzak geweest zijn.