Cruzbike Vendetta V20

Schuimpje

to Ligfiets
Dag,

Ondanks dat er al veel ligfietsen bij mij in de schuur staan, blijf ik ook kijken naar andere merken en modellen.
De Cruzbike staat al een tijdje hoog op mijn "hebben"-lijstje, maar het ding is best duur en om te proeftijden moet je naar de USA.

Wie heeft ervaring met deze of andere ligfietsen van Cruzbike?

Als iemand 'm heeft staan, zou ik (tegen vergoeding) graag eens een proefritje maken.

Groet,
Freddy.

WimH

to Ligfiets

Ik heb ooit op een eenvoudige uitvoering van de Cruzbike gereden. Ik vond dat er te veel stuurreactie was 'op' de trapbeweging.

Verder niet een hele bijzondere fiets. Voorkant was ook zwaar ten opzichte van de gehele fiets. Beetje wiebelig en instabiel dus.