Foto's Herfsttreffen

Bob Vroegh

Oct 7, 2007, 4:50:36 AM10/7/07
to ligf...@googlegroups.com
Voor mij is herfst treffen vandaag weer afgelopen.
Na de toertocht vanmiddag met Bastiaan mee naar delft gefietst. En daar
na een lekker pizza nog 40 km naar huis gefietst.
Van het weekend ongeveer 340km en ik vond het heerlijk!!
Organisatie in totaal, Bedankt! ik heb me prima vermaakt.
Volgend jaar weer!

Mijn foto's zijn te zien op:
http://gallery.welmers.net/v/bob/Herfstreffen07

Groeten,

Bob Vroegh

Zwaluw

Oct 7, 2007, 5:56:52 AM10/7/07
to Ligfiets
Mooie foto's Bob.

Bedankt voor het delen.

Groet,
Koen

Quesjer

Oct 7, 2007, 8:40:31 AM10/7/07
to Ligfiets
Hoi Bob,

Eindelijk hebben we elkaar dan eens gezien. Quesjer vond trouwens dat
jouw slaapzak heerlijk zacht lag. Ik heb haar echt moeten dreigen met
enkele krachtige bewoordingen voor ze weer bereid was op drie wielen
verder te gaan.....

En leuk die foto's. Nog een strakke aktiefoto van Quesjer waarvoor
dank, want die kun je per definitie al niet zelf maken.....
Groet van Paulus -Quesjer- den Boer

Bob Vroegh

Oct 7, 2007, 10:16:54 AM10/7/07
to ligf...@googlegroups.com
Hee Paulus,

Het was inderdaad leuk om je eens echt te 'treffen' ipv zo digitaal.
Zelf heb ik altijd wat minder moeite uit me slaapzak te komen, maar ja
als een fiets zo verwend wordt snap ik het ook wel.

Mocht je (of iemand anders) foto's die ik gemaakt heb op volle kwaliteit
willen, kan dit door gewoon even een mailtje te sturen naar mij.

Tot de volgende keer!

Groeten,

Bob Vroegh

F. van Schoot

Oct 7, 2007, 10:25:20 AM10/7/07
to ligf...@googlegroups.com
Ja het was leuk
Organisatie bedankt
Bob een van de tijgerfoto's in het bos is al achtergrond op mijn PC geworden
Groeten Frans

Oct 7, 2007, 3:03:48 PM10/7/07
to ligf...@googlegroups.com
Hoi,

Mijn foto's staan nu ook online:
http://picasaweb.google.nl/quest109

--

Groetjes,
Marcel Vriezekolk

webpagina: http://www.vriezekolk.net
fotopagina: http://picasaweb.google.nl/quest109

Peter Raadschelders

Oct 7, 2007, 4:35:47 PM10/7/07
to Ligfiets
Leuke foto's allemaal, ook de "koppen", Marcel !
Jammer dat ik mezelf niet zag.. (zat dus nog tussen het zaagsel en
gipsstof :-( )
Volgend jaar dus maar geen klusjes net voor het herfsttreffen
plannen...

Peter

Bas Fotografie

Oct 7, 2007, 4:43:05 PM10/7/07
to ligf...@googlegroups.com

On 7-okt-2007, at 21:03, marcel wrote:

> Hoi,
>
> Mijn foto's staan nu ook online:
> http://picasaweb.google.nl/quest109

Bij mij staan (sinds zaterdagavond) de eerste 4 foto's online op
http://roodpetje.nl. De rest volgt deze week.
Het was een supertreffen dit jaar. Erg genoten en wat een weer. Dat
de organisatie dat heeft kunnen regelen zeg! Ook geweldig was het
eten, met als toetje Irish Coffee. Dat houden we erin als het aan mij
ligt. Bijvoorbeeld ook bij de olliebollentocht (nog een even
velomobiel zien te regelen voor die dag). De route was prachtig en
gevarieerd. Hulde aan de organisatie dus, Carina en ik hebben erg
genoten.

De terugweg was ook heerlijk, mooie wegen gekozen, lekker door het
bos. En lekker rustig aan, zodat we nog lang konden nagenieten van
ligfietsen. Enige domper was dat het restaurant onderweg geen
appelgebak had, maar cake met slagroom en vruchtjes zijn ook wel
lekker. Tot de volgende treffen wat mij betreft!

grt

Bas

-------------------
Bas Fotografie
portfolio: http://ic4u2.net
weblog: http://roodpetje.nl
archief: http://fotograaf.defotojournalist.nl/basfotografie

Bas Fotografie

Oct 7, 2007, 4:47:20 PM10/7/07
to ligf...@googlegroups.com

Leuk Bob! Tot de volgende keer maar weer

mav...@hetnet.nl

Oct 8, 2007, 2:13:34 AM10/8/07
to ligf...@googlegroups.com

Kijk dan maar gauw op de agenda want het volgende treffen is al vastgelegd op 3-4-5 oktober

---

Marcel
website http://www.vriezekolk.net
fotoboek http://picasaweb.google.nl/quest109

Oct 8, 2007, 7:05:29 AM10/8/07
to ligf...@googlegroups.com
On Sun, Oct 07, 2007 at 09:03:48PM +0200, marcel wrote:

> Mijn foto's staan nu ook online:
> http://picasaweb.google.nl/quest109

Leuke foto's Marcel!

Maare wat is dit voor uitdruking van mij?:
http://picasaweb.google.nl/quest109/200710Herfsttreffen/photo#5118659593043225458

Is dat een roep van 'PAAAAAAAAAAAL'
Of zag ik echt iets heel beangstigends?

Groeten,

Bob

marcel

Oct 8, 2007, 2:18:19 PM10/8/07
to ligf...@googlegroups.com
Bob Vroegh schreef:
We hebben geen idee maar je ziet er goed uit op deze foto :-)

Silvester

Oct 8, 2007, 3:37:58 PM10/8/07
to ligf...@googlegroups.com
Ook ik heb er een "paar" gemaakt:

http://sparx.demon.nl/gallery2/v/ligfietsen/herfsttreffen-071007/

groeten, Silvester, zelfs enigszins gekleurd door het prachtige weer.