Naar het eerste ongelezen bericht

WimH

ongelezen,
27 nov 2011, 06:48:2527-11-2011
aan ligf...@googlegroups.com
Hallo mede-"open-liggers",

Ik zag bij de mededelingen over de Oliebollentocht dat er dan ook een Appelflappentocht verreden kan worden.

Weet iemand hier iets van? Of er al deelnemers zijn en hoeveel?

Ik zag ook dat je contact kunt opnemen met Kees van Hattem. Dat heb ik nog niet gedaan, want ik wilde eerst hier even polsen.

Wim - die wel zin heeft in appelflappen, maar niet om ze in z'n eentje op te eten - H.

Nico Salfischberger

ongelezen,
27 nov 2011, 07:28:1827-11-2011
aan ligf...@googlegroups.com
Hoi WimH
Ik weet niks over de appelflappentocht maar als je hulp nodig hebt met
opeten :)

Zelf wil ik heel graag oliebollentocht, ook omdat ik dan met de quest
zelfstandig vanuit Zutphen daarheen en weer terug kan. Op mijn fuenda
zie ik die afstand niet meteen zitten namelijk.

--
Nico Salfischberger
Fuenda Calypso

Martin

ongelezen,
27 nov 2011, 14:15:0227-11-2011
aan Ligfiets

Ik had dit nog niet gelezen, maar ga me meteen aanmelden.
Misschien dat de appelflappentocht wat prominenter op de agenda kan?
Dan valt het vast meer op :-)

Martin - Eet graag mee - de Jong

WimH

ongelezen,
27 nov 2011, 16:54:1127-11-2011
aan Ligfiets
On 27 nov, 20:15, Martin <mispel3...@gmail.com> wrote:
> Ik had dit nog niet gelezen, maar ga me meteen aanmelden.
> Misschien dat de appelflappentocht wat prominenter op de agenda kan?
> Dan valt het vast meer op :-)
> Martin - Eet graag mee - de Jong

Hoi Martin,

Ik heb een mailtje gehad van iemand die contact heeft gehad met Kees
van Hattem.

Daaruit bleek dat de Appelflappentocht wel op dezelfde locatie gereden
kan worden als de Oliebollentocht met als starttijd 12.00 uur, maar
dat de organisatie (+ de inkoop van de appelflappen) nog wel door
iemand opgepakt moet worden.

Op die datum rijden gaat mij nog wel lukken, maar de organisatie op
mij nemen gaat gewoon niet lukken. Dus wie-o-wie?

Wim - als ik weet hoeveel, dan regel ik de appelflappen - H.

Martenjn

ongelezen,
27 nov 2011, 17:46:0427-11-2011
aan ligf...@googlegroups.com
2011/11/27 WimH <wfh...@hotmail.com>:

> [...]
> kan worden als de Oliebollentocht met als starttijd 12.00 uur, maar
> dat de organisatie (+ de inkoop van de appelflappen) nog wel door

Dat was ook wat ik begreep van ligfiets.net

> Op die datum rijden gaat mij nog wel lukken, maar de organisatie op
> mij nemen gaat gewoon niet lukken. Dus wie-o-wie?

Wat moet er gebeuren aan organisatie hiervoor? Begrijp ik goed dat het
eigenlijk vooral gaat om het in elkaar zetten van een route en dat
voor de overnachting (en maaltijden?) prima meegelift kan worden op de
organisatie van de oliebollentoch? Ik ben zelf helaas absoluut niet
bekend in die omgeving en ik zie het derhalve als onmogelijk voor mij
om de route te maken. Als er een tocht komt wil ik waarschijnlijk
meerijden (als het niet te glad is), en als er op de dag wat hulp
nodig is wil ik ook best helpen (bij voorkeur fotograaf, iets
administratiefs of of achterrijder).

> Wim - als ik weet hoeveel, dan regel ik de appelflappen - H.

Marten - bericht over obt op ligfiets.net is af en toe lastig te
volgen, morgen volgt uitgebreid bericht richting organisatie met tips
ter verbetering

> --
> Do's en dont's: http://groups.google.nl/group/ligfiets/web/netiquette
>
> Mail aan de lijstbeheerders: ligma...@googlegroups.com
> Instellingen, webmail, enz.: http://groups.google.nl/group/ligfiets
> Ligfiets.net: http://ligfiets.net

rowingvictor

ongelezen,
27 nov 2011, 18:21:2227-11-2011
aan Ligfiets

APPELFLAPPENTOCHT IN NOORD-HOLLAND 28 OF 29 DECEMBER.

Info volgt spoedig.

Victor--bikkel--Rinia.

Martin de Jong

ongelezen,
28 nov 2011, 13:17:0328-11-2011
aan ligf...@googlegroups.com
Hé Bikkel,

Betekent dit dat jij de organisatie op je hebt genomen?

Groeten,
Martin

rowingvictor

ongelezen,
28 nov 2011, 15:14:0228-11-2011
aan Ligfiets
Yep.
Bericht is verwijderd

rowingvictor

ongelezen,
29 nov 2011, 04:52:1429-11-2011
aan Ligfiets
De éérste info over de Appelflappentocht 2011 staat nu op de agenda
van Ligfiets.net.

Victor.

rowingvictor

ongelezen,
8 dec 2011, 19:23:5608-12-2011
aan Ligfiets
De (voorlopige) route voor de Appelflappentocht 2011 is bekend !

Houd geregeld de agenda in de gaten voor méér info!

Victor.

Allen beantwoorden
Auteur beantwoorden
Doorsturen