Ligfiets gespot in google streetview

wiebewe...@hotmail.com

Sep 15, 2009, 5:21:26 PM9/15/09
to Ligfiets
En ja wel, spontaan vind ik voor het eerst een ligfiets in google
streetview. Na het bekijken van mijn nieuwe woning(studentenkamer)
doormiddel van google streetview zie ik daar mijn buurman(?).

http://tinyurl.com/kojfq7

Zijn er nog meer gespot?

Wiebe - die altijd een kratje haalt voorop de (tran)sportfiets -
Westerhof.

Reinout van Rees

Sep 15, 2009, 6:42:39 PM9/15/09
to ligf...@googlegroups.com
2009/9/15 wiebewe...@hotmail.com <wiebewe...@hotmail.com>:

> [...]
> streetview. Na het bekijken van mijn nieuwe woning(studentenkamer)
> doormiddel van google streetview zie ik daar mijn buurman(?).

Hopelijk over 2 maanden ofzo in het Duitse gehucht Brandlecht
(http://tinyurl.com/m6up3p). Ze zijn in Duitsland stevig bezig vrijwel
alles in beeld te brengen.

In de vakantie (ligfiets, bepakking,
followme-met-kinderfiets-plus-bepakking, dus dat staat leuk op
streetview) reed me bij dat dorpje een google cameraauto tegemoet. En
in het dorpje was ik op zoek naar een cafe dat open was en reed ik
twee keer het dorp op en neer. In totaal sta ik er max 4 keer op, dus
in ieder geval een keertje moet het gelukt zijn.

Toch grappig :-)

Reinout - die dorpelingen gaan opkijken als ze het zien - van Rees

--
Reinout van Rees - rei...@vanrees.org
http://reinout.vanrees.org/ - http://www.thehealthagency.com

Wilfred Ketelaar

Sep 16, 2009, 2:09:19 AM9/16/09
to Ligfiets
On 15 sep, 23:21, "wiebewester...@hotmail.com"
<wiebewester...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> streetview. Na het bekijken van mijn nieuwe woning(studentenkamer)
> doormiddel van google streetview zie ik daar mijn buurman(?).

Gefeliciteerd, volgens mij ben je de eerste... maar deze staat wel
stil. Nu nog eentje die aan het rijden is.

Zelf ben ik op de weg tussen Enkhuizen en Hoorn afgelopen zomer op de
foto gezet (hoop ik dan maar). Zie de foto en het verhaal hieronder.
'k Ben benieuwd wanneer de streetview foto's online komen.

http://xl-network.com/blog/2009/05/een-klein-weekje-zeilen

Ben ik een op de ligfiets door de Street View auto op de klik gezet, 2
weken geleden was ik in Walibi World en daar reed de Street View
Trike... uiteraard heb ik die ook op de knip gezet (zie de foto's uit
het bericht hieronder).

http://xl-network.com/blog/2009/09/dagje-walibi-world

> Wiebe - die altijd een kratje haalt voorop de (tran)sportfiets -
> Westerhof.

Wilfred - gaat nu snel eten en haast maken om naar z'n werk te gaan -
Ketelaar

Oscar Roozen

Sep 16, 2009, 2:48:59 AM9/16/09
to ligf...@googlegroups.com
wiebewe...@hotmail.com wrote:
> http://tinyurl.com/kojfq7

Grappig dat zijn gezicht er niet uitgeblurred is. De software herkent
mensen blijkbaar niet als ze gebukt staan.

Oscar - is dat nou een bierfiets? - Roozen

bert gazendam

Sep 16, 2009, 2:55:46 AM9/16/09
to ligf...@googlegroups.com
Wiebe,

Ja, je bent echt de eerste die een ligfiets op streetview vind.
Je buurman is niet eens onherkenbaar gemaakt.

Bert - kwam google wel tegen, maar ree toen op zijn stadsfiets- Gazendam

Jos Dreesen

Sep 16, 2009, 2:57:33 AM9/16/09
to ligf...@googlegroups.com
Mijn Mango, op het parkeerterrein bij mijn werk :*
http://tinyurl.com/m3fdh9

Jos
**
*

Sep 16, 2009, 1:41:19 PM9/16/09
to Ligfiets

> Mijn Mango,  op het parkeerterrein bij mijn werk :*      http://tinyurl.com/m3fdh9
>
>                 Jos

Is dit dan de langverwachte eerste velomobiel primeur?

Er zijn meer fotografen actief.
In Nijkerk werken we met Stroomlijn. Die heeft me ter hoogte van
kasteel Salentijn vastgelegd.
Het is helaas een besloten site alleen voor medewerkers van de
gemeente Nijkerk.

In Putten ben ik op de kiek gezet door Cyclo-nog wat. Garderenseweg
t.h.v. de stalen uitzichttoren van landgoed Schovenhorst.
Geen idee waar die foto te vinden is.

BrandweerQuest.

Quemo

Sep 16, 2009, 1:48:49 PM9/16/09
to Ligfiets
> Zijn er nog meer gespot?

Ik hoop nog in beeld te verschijnen in Zwolle, zodra Streetviewfoto's
daarvan online komen.
ALS ik erop sta, dan zal dat vermoedelijk zijn op de kruising
Ceintuurbaan/Wipstrkkerallee of anders langs 1 van deze twee wegen
vlak bij de genoemde kruising.

Quemo -weet alleen niet of hij ook aan het filmen was-

Robbedoes

Sep 16, 2009, 5:01:55 PM9/16/09
to ligf...@googlegroups.com
Foto's van Cyclo nog wat worden volgens mij gebruikt door Funda

Gr
Robbedoes

__________ NOD32 4428 (20090916) Informatie __________

Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
http://www.nod32.nl

Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.

Bart

Sep 17, 2009, 5:47:09 AM9/17/09
to Ligfiets
Onlangs stond er (stil) te fotograferen op de rotonde in de A209

Bart

Sep 17, 2009, 5:50:39 AM9/17/09
to Ligfiets
Onlangs stond er zo'n 360º-fotografeer-auto te fotograferen op de N201
Hilversum-Loenen rotonde afslag Nederhost den Berg. Jammergenoeg was
ik met de auto en niet op de ligger...
Bart

marcel ( béékie )

Sep 19, 2009, 4:30:48 AM9/19/09
to Ligfiets
toen op zes september met nina richting driemond reed om vanuit daar
naar Abcoude te gaan, kwam uit de richting zo'n auto aan rijden geen
idee of die foto's aan het maken was of niet.

Johannes Hulshof

Op dinsdag 15-09-2009 om 14:21 uur [tijdzone -0700], schreef wiebewe...@hotmail.com:
Zijn er nog meer gespot?

Jawel, Quest 2 van Martijn Plomp, geparkeerd bij de school waar hij les geeft;

http://tinyurl.com/streetviewQuest2

Groeten Johannes - Q2 en Q32: binnenkort te koop - Hulshof