Marten schreef:
Mijn eerste indruk is dat je hier heel mooi een freewheelafnemer (zelfde sleutel als waarmee je je cassette los kan halen) in kan zetten en zo de boel los kan halen. Ik vraag me zelfs af of je die 6 boutjes wel los hoeft te halen.
Ik zou er een mailtje of een telefoontje naar Derk aan wagen. Dat lijkt mij echt de simpelste oplossing.
Volgens mij weet hij wel hoe het moet ;)
Wim -de roetsende
Wat is de makkelijkste manier om de spaken te vervangen?