Paastreffen: Regenbroek gezocht

191.861.807

Apr 5, 2010, 4:42:47 PM4/5/10
to Ligfiets
Beste paastreffengangers,

bij thuiskomst bleek mijn regenbroek niet in mijn tassen te zitten. Ik
hoop dat één van jullie hem gevonden heeft.

Het gaat om een zwarte e-vent broek van Vaude. Smal model, wasmerkjes
e.d. zijn er uit geknipt. Mocht je hem gevonden hebben, zou je mij dan
een imeel willen sturen?

Bedankt,

191.861.807

Apr 5, 2010, 5:16:58 PM4/5/10
to ligf...@googlegroups.com

Op 5 april 2010 22:42 schreef 191.861.807 <ligf...@gmail.com> het volgende:

 Smal model, wasmerkjes
e.d. zijn er uit geknipt.

Uiteraard, dat is te zwaar.

H@rry, geen regenbroek gezien, Lieben.

marcel

Apr 6, 2010, 5:21:28 AM4/6/10
to ligf...@googlegroups.com
Op maandag 05-04-2010 om 22:42 uur [tijdzone +0200], schreef 191.861.807:
Ja hoor deze is gevonden!
Hij ligt bij mij thuis
Mail mij maar even buiten de lijst om hoe deze weer op de juiste plek te krijgen

Marcel, moe maar voldaan

rowingvictor

Apr 6, 2010, 9:03:27 AM4/6/10
to Ligfiets
...verder hebben we nog een paar fietssandalen (mét zooltjes), een
gereedschapsset en nog wat kleren gevonden.

Wie-O-WIE ???

Victor --kan ik me al inschrijven voor volgend jaar??-- Rinia.

191.861.807

Apr 6, 2010, 9:23:40 AM4/6/10
to Ligfiets
On 5 apr, 23:16, Harry Lieben <harrylie...@gmail.com> wrote:

> Uiteraard, dat is te zwaar.

Ongetwijfeld ben je een beetje aan het plagen, maar voor wie het weten
wil: Ik heb uit nieuwsgierigheid alle gewichtsbesparingen uit de
categorie 'miereneuken' in een plastic zakje gestopt en gewogen. Mijn
conclusie is dat je er op een complete kampeeruitrusting zo'n 80 à 100
gram mee kan besparen. Het gaat dan naast wasmerkjes om ingekorte
snoertjes en koordjes, de steel van de tandenborstel, labels die enkel
dienen om reclame te maken voor een fabrikant die mij toch niet
sponsort, en last-but-not-least het gewichtje in het handvat van het
scheermes.

Een ons is misschien niet veel, maar diezelfde massa van je fiets af
krijgen kost meer tijd en geld.

Grtjs, 191.861.807 - zonder helium in de banden

Quest 273

Apr 6, 2010, 9:52:23 AM4/6/10
to ligf...@googlegroups.com
Op 6 April 2010, tikte 191.861.807 glashard:

> Grtjs, 191.861.807 - zonder helium in de banden

Met 2 406-36 bandjes op 6 bar bij 15C zeul je dan toch mooi 17 gram
extra mee...

/Mars

--
ga toch fietsen, dat is pas stil ...

Reinout van Rees

Apr 6, 2010, 9:57:45 AM4/6/10
to ligf...@googlegroups.com
On 04/06/2010 03:23 PM, 191.861.807 wrote:

> Een ons is misschien niet veel, maar diezelfde massa van je fiets af
> krijgen kost meer tijd en geld.

Wat ook helpt: kletsen tot je *zelf* een ons weegt om je fietstassen te
ontdoen van kinderspullen ("ik overleef het niet zonder m'n hutkoffer
met verkleedleren").

Reinout

Apr 6, 2010, 11:23:23 AM4/6/10
to ligf...@googlegroups.com
Op 6 april 2010 15:23 heeft 191.861.807 <ligf...@gmail.com> het
volgende geschreven:

> [...]
> dienen om reclame te maken voor een fabrikant die mij toch niet
> sponsort, en last-but-not-least het gewichtje in het handvat van het

Nooit de steel van je tandenborstel afzagen, want dan kan je hem niet
meer als tentharing gebruiken!

grtz
henk

Mark-Jan Bastian

Apr 6, 2010, 12:02:43 PM4/6/10
to ligf...@googlegroups.com
On Tue, Apr 06, 2010 at 03:52:23PM +0200, Quest 273 wrote:
> Op 6 April 2010, tikte 191.861.807 glashard:

> Met 2 406-36 bandjes op 6 bar bij 15C zeul je dan toch mooi 17 gram
> extra mee...

Hoe zwaar worden die binnenbanden als ze de helium een maand lang boven
de 5 bar moeten houden ?

Mark-Jan

Quest 273

Apr 6, 2010, 12:30:33 PM4/6/10