wedstrijd Sloten 21 februari

pjotr320

Feb 21, 2010, 5:32:50 PM2/21/10
to Ligfiets
Ik heb net even snel door de opnames van de onboard camera heengezapt.
De beelden vanaf mijn schouder zijn wel leuk. Die vanaf Niel's
achtervork zijn ronduit indrukwekkend, wat gaat dat ontzettend hard.

In totaal krap 100 minuten om te editten :-) Het duurt even voordat ik
dat klaar heb.

Peter - zelf best wel vlot, we werken er aan - Haan

Martenjn

Feb 21, 2010, 7:43:09 PM2/21/10
to ligf...@googlegroups.com

voor de mensen die nu al beeldmateriaal willen zien staan mijn foto's op
http://www.flickr.com/photos/martenjn/sets/72157623482136712/

Ik heb voor zover ik ze wist/kon achterhalen de namen bij mensen gezet,
ik wist ze helaas niet allemaal en ik kan natuurlijk fouten hebben
gemaakt, aanvullingen/correcties op namen zijn dus welkom.
Bij de foto's van het criterium (foto's met meerdere mensen) zet ik de
namen er morgen nog wel bij.

Grts, Martenjn - ben zeer benieuwd naar de beelden van Peter

Niels

Feb 22, 2010, 4:51:12 AM2/22/10
to Ligfiets
Dag Peter,

Zeer benieuwd naar de beelden: Nu kan ik iedereen (nogmaals) mijn
achterwiel laten zien.
(Sorry, kon de grap niet laten)

Niels, alleen Bastiaan was sneller, van der Wal

pjotr320

Feb 22, 2010, 4:56:02 PM2/22/10
to Ligfiets

Hier is de eerste video. 4:10 aan schildpadden criterium, gefilmt
vanaf mijn schouder.

http://www.youtube.com/watch?v=7dMxti6DPe0

Peter - heeft net software gekocht om video's te maken - Haan

pjotr320

Feb 24, 2010, 6:52:20 AM2/24/10
to Ligfiets

Bij deze, geniet bijna 7 minuten lang van een glimmend achterwiel,
snelheid en tactiek.

http://www.youtube.com/watch?v=6N8qlIC3zz8

Peter - terug naar de tekentafel, maar snel wordt het - Haan

David

Feb 24, 2010, 12:54:54 PM2/24/10
to Ligfiets
Vet!

Gr David

Niels

Feb 24, 2010, 1:27:41 PM2/24/10
to Ligfiets
Hypnotiserend....

Volgende keer er een km teller naast monteren??

Niels, kedeng rrrrrr, van der Wal

Dirk D

Feb 24, 2010, 2:01:04 PM2/24/10
to Ligfiets
> Hier is de eerste video. 4:10 aan schildpadden criterium, gefilmt
> vanaf mijn schouder.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=7dMxti6DPe0

Um, het geluid bij 1:37? Gaat daar je telefoon soms? Verder leuk om
eens te zien.

gr. Dirk

pjotr320

Feb 24, 2010, 3:00:38 PM2/24/10
to Ligfiets
On 24 feb, 18:54, David <dav...@zeelandnet.nl> wrote:
> Vet!
>
> Gr David

Thanks!

On 24 feb, 20:01, Dirk D <dirkdr...@gmail.com> wrote:

> Um, het geluid bij 1:37? Gaat daar je telefoon soms? Verder leuk om
> eens te zien.
>
> gr. Dirk

Mijn telefoon? Ik ben aan het racen! Dat geluid is mijn stem, die
vanzelf kennelijk al bijzonder klinkt en dan ook nog eens allerlei
stemmetjes kan doen.

On 24 feb, 19:27, Niels <nvander...@gmail.com> wrote:
> Hypnotiserend....
>
> Volgende keer er een km teller naast monteren??
>
> Niels, kedeng rrrrrr, van der Wal

Eh, technisch mogelijk, eigenlijk wel een leuk idee voor Alkmaar. Hm,
hoe knutsel ik dat op geniaal eenvoudige wijze aan m'n achtervork? Ik
verzin wel wat.

Peter - denkt, piekert, peinst, verzint, tekent en probeert, over een
complete ligfiets of hoe ik iets monteer - Haan