Re: [Ligfiets] Slyway fietsen

Dec 7, 2006, 2:48:28 AM12/7/06
to ligf...@googlegroups.com
Op 06-12-06 heeft Ful Valstar<ful_v...@hotmail.com> het volgende geschreven:
> Bijdewee, klik onderstaande link eens aan.
> Zet ook de muziekknop helemaal open.
> Helemaal te gek, helemaal weer het zomer-ligfietsgevoel.
> http://www.slywayprojects.com/enVIDEO.html
>
> Geniet van de videootjes, neem de tijd ervoor.
> Daar worden we blij van ! ! ! ! ! ! ! !!!!
> Mooi strak freempie, toch ?
> (opm: die liggers weten nog niet dat hun ellebogen 'te breed'
> staan/stuur
> te breed en te veel naar borst; even wat meer naar meneer Moens kijken
> ).
> Heel wat strakker dan het nieuwe proto-frame uit Apeldoorn.

Ik vind ze hoog en vier keer hetzelfde.
Wellicht dat ze die armpjes breed houden omdat bij downhillen en
andere kunstjes je juist wat stabiliteit wilt hebben? Of zou dat door
die grote wielen komen :-)

Kees van Hage

Dec 7, 2006, 5:13:32 AM12/7/06
to Ligfiets

Hans Huijgen schreef:

Waarom noemt iemand zijn fietsmerk "Slyway"? Sly betekent: geniepig,
onbetrouwbaar.

Groeten,

Kees

Ful Valstar

Dec 7, 2006, 3:05:26 PM12/7/06
to Ligfiets

Hans Huijgen schreef:

> Ik vind ze hoog en vier keer hetzelfde.

Ja zelfs voor een high-racer is de zittinghoogte met 68 cm
vrij hoog, te hoog zelfs.
Voordeel hiervan is dat de frame-buis lekker simpel recht kan blijven.

> Wellicht dat ze die armpjes breed houden omdat bij downhillen en
> andere kunstjes je juist wat stabiliteit wilt hebben? Of zou dat door
> die grote wielen komen :-)

Ze hebben ook een 2 x 20" met onderstuur; de Felix.
Aero(ongebruikelijk extreem dunne poten)carbon-schijfremvoorvorkje is
wel mooi.
Het ziet er qua afwerking/kleurkeuze etc mooi uit / net zo
aantrekkelijk als gewone
racefietsen vaak zijn.
Wat mij betreft zijn dit zelfs de eerste echt mooie ligfietsen.
De meeste ligfietsen zijn op enige afstand namelijk niet te
onderscheiden van
een opgetuigde kerstboom die op een supermarkt-karretje ligt.
Smaken verschillen.

Ful- Italie, hoe ver is dat eigenlijk -Valstar