Op de ligfiets door de Pyreneeën

1 view

Minko

Oct 22, 2007, 8:53:42 AM10/22/07
to Ligfiets
Hoi,
September j.l. heb ik een tocht gemaakt met mijn Challenge Wizard door
de Pyreneeën van Gerona in Catalonië naar Pau (Fr.). Op mijn website
staat een uitgebreid verslag met foto's filmpjes en GPS routes:
http://wizardofoh.nl/2007/Pyrenees

Bart

Oct 23, 2007, 5:00:28 AM10/23/07
to Ligfiets
Mooie tocht... een boel van die plekken ken ik (maar gewoon van met de
caravan hoor).
Heeft jouw reisgenoot nou een website met allemaal foto's met een
ligfiets? :-)
Want ik vond het wel grappig dat op jouw foto's geen ene ligfiets is
te zien...
Bart

Hobbitje

Oct 23, 2007, 5:49:58 AM10/23/07
to Ligfiets
Lol ik zie op je site ook geen ligfiets-foto's van Fr. maar wat is het
prachtig daar zeg, ben jaloers!
En op de ligfiets door de USA, wat een avonturier ben jij!

Nina

Minko

Oct 23, 2007, 7:07:45 AM10/23/07
to Ligfiets
Bart, mijn reisgenoot was mijn ligfiets :-)
Ik snap die opmerking van jou en Nina trouwens niet dat er geen
ligfiets is te zien?!
kijk maar op http://picasaweb.google.nl/wizardofoh.nl