Zwarte humor (filmpje)

1 view

Jan 14, 2008, 1:32:51 PM1/14/08
to ligfietslijst
De Huneliggers zijn het zat, je hebt van die dagen dat je de fiets beter in de schuur laat:

http://nl.youtube.com/watch?v=3der_7v3dAQ

Een downloadable versie met hogere resolutie en beter leesbare ondertitels

H@rry, Huneligger, Lieben.

jan van osch

Jan 15, 2008, 5:23:17 AM1/15/08
to ligf...@googlegroups.com
En...?..jullie hebben natuurlijk heel braaf al het glas opgeruimd ten behoeve van de fietsende medemens, want, dat hebben jullie toch wel over voor die flessengooiende kindertjes, die nog tot half drie 's middags in bed moeten liggen; die lieverds hebben daar echt geen tijd voor en bovendien hoeven ze dat ook niet van mama, want daar is de gemeente toch voor.

Jan - die geen reactie hierop verwacht.

Arjen Haayman

Jan 15, 2008, 5:36:07 AM1/15/08
to ligf...@googlegroups.com
Zijn jullie echt door MTB'ers ingehaald???

Arjen

Budi Jonkhart

Jan 15, 2008, 6:26:32 AM1/15/08
to ligf...@googlegroups.com
Dat glas is wel vervelend, waren jullie allemaal lek gereden, of was het in scene gezet voor het filmpje? Soms heb je het geluk dat het glas wegspringt als je er overheen rijdt, tenminste dat heb ik wel eens gehad.

Jan 15, 2008, 7:01:15 AM1/15/08
to ligf...@googlegroups.com

Op 15-01-08 heeft Arjen Haayman <arjen....@gmail.com> het volgende geschreven:

Zijn jullie echt door MTB'ers ingehaald???

Jazeker! Het hele filmpje is daaraan opgehangen. De MTB'ers zagen dat ze onbedoeld in beeld kwamen en staken juichend hun armen omhoog. Zo bracht dit voorval me op het idee om op suggestieve wijze beelden en commentaar zodanig te manipuleren dat het leek alsof het helemaal geen leuk ritje was.

Ik weet niet hoe dat inhalen precies kwam. Misschien reden de Huneliggers wel even wat langzamer om me de gelegenheid te geven een goede camerapositie in te nemen. Overigens zijn onze ritjes bewust rustige toerritten, anders krijg je echt geen dames en beginners mee. Wie jeuk in de benen krijgt of een RIS aanval kan af en toe een tussensprintje maken, vaak sprint er dan wel iemand mee. Als velocamera krijg ik voldoende gelegenheid om de benen te strekken ;-)

Jan 15, 2008, 7:25:55 AM1/15/08
to ligf...@googlegroups.com
Op 15-01-08 heeft jan van osch <janva...@home.nl> het volgende geschreven:

> En...?..jullie hebben natuurlijk heel braaf al het glas opgeruimd ten behoeve van de fietsende medemens, want, dat hebben jullie toch wel over voor die flessengooiende kindertjes, die nog tot half drie 's middags in bed moeten liggen; die lieverds hebben daar echt geen tijd voor en bovendien hoeven ze dat ook niet van mama, want daar is de gemeente toch voor.

Volgende keer motblik en veger maar meenemen. Ik ben wel eens aan het
vegen geweest met een takje, maar bij deze hoeveelheden was dat geen
optie. Een lekke band hebben we niet gehad hoor, we keken enkel even
of er geen glas was blijven plakken aan de banden.

H@rry.

Jan 15, 2008, 7:30:39 AM1/15/08
to ligf...@googlegroups.com
Op 15-01-08 heeft Budi Jonkhart<bjon...@gmail.com> het volgende geschreven:

> Dat glas is wel vervelend, waren jullie allemaal lek gereden, of was het in
> scene gezet voor het filmpje? Soms heb je het geluk dat het glas wegspringt
> als je er overheen rijdt, tenminste dat heb ik wel eens gehad.

Het glas lag verspreid over een 25 meter. We zijn uitgestapt en hebben
onze velomobielen erlangs geduwt. Nadien gingen alle Huneliggers de
banden controleren en dat leverde aardige beelden op, maar een lekke
band hebben we niet gehad.

H@rry.

Arjen Haayman

Jan 15, 2008, 8:41:34 AM1/15/08
to ligf...@googlegroups.com
2008/1/15 Harry Lieben <harry...@gmail.com>:

> Op 15-01-08 heeft Arjen Haayman <arjen....@gmail.com> het volgende
> geschreven:

> Jazeker! Het hele filmpje is daaraan opgehangen.

En dat zet je vervolgens op internet???? Zou ik nou nooit doen ;-)

mzzl,
Arjen

herma...@gmail.com

Jan 15, 2008, 1:54:14 PM1/15/08
to Ligfiets
Leuke beelden in een prachtige kwaliteit! Hulde voor het mooie werk
Herman

Jan 15, 2008, 2:13:55 PM1/15/08
to ligf...@googlegroups.com
Op 15-01-08 heeft Arjen Haayman<arjen....@gmail.com> het volgende
geschreven:

> En dat zet je vervolgens op internet???? Zou ik nou nooit doen ;-)

De Huneliggers zijn de schaamte allang voorbij :-)

H@rry.