Autoblokken zijn over het algemeen kuis versleten als ze net zo dik zijn als nieuwe fiets blokjes.
Laagdikte van auto blokken is nieuw normaal een 6mm.
--
Mvrgr,
Jeroen T. Bezemer
verzonden met de telefoon
--
--
Mail aan de lijstbeheerders: ligma...@googlegroups.com
Instellingen, webmail, enz.: http://groups.google.nl/group/ligfiets
Ligfiets.net: http://ligfiets.net
.Nu heb ik wel de nodige kms gereden in stromende regen (oa. naar en van Cycle Vision), maar is 2000 km. niet een beetje weinig voor remblokjes ?
In de remhendels zitten overigens wel kleine inbusboutjes ..... Geen idee of dat een extra verstelling is ?
Wat olie er uit laten lopen zou kunnen ....., maar is geen lange termijn oplossing.....