nieuwe site

12 views
Skip to first unread message

Gabri van Kaam.

unread,
Feb 4, 2012, 5:40:31 AM2/4/12
to ligf...@googlegroups.com
Beste medeliggers,
 
Al rondsurfend kwam ik op de site van Challenge terecht.
Deze is in zijn geheel vernieuwd.
Ziet er mooi uit, de moeite van het bezoeken waard!
 
Gabri van kaam.

Piet

unread,
Feb 5, 2012, 5:33:26 PM2/5/12
to Ligfiets
Leuke site, weinig nieuws, ben benieuwd waar M5 mee bezig was geweest
de afgelopen maand...

Piet Kaagman
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages