[NetsecTR] NOPcon Uluslararası Hacker Konferansı Duyurusu

9 переглядів
Перейти до першого непрочитаного повідомлення

Celil ÜNÜVER

не прочитано,
20 бер. 2017 р., 14:21:1920.03.17
Кому: li...@netsectr.org
Merhabalar,

11 Mayıs tarihinde beşincisi düzenlenecek olan, Türkiye'nin ilk ve tek low-level, uluslararası hacker konferansı NOPcon'un duyurusunu sizlerle paylaşmak istiyoruz.

Bildiğiniz üzere NOPcon'un diğer etkinliklerden en büyük farkı, her yıl Blackhat, DEFCON, RSA, POC, RECON vb. bir çok konferansta boy göstermiş, alanında uzman yerli ve yabancı güvenlik araştırmacılarını misafir etmesi, bilgi güvenliğinin en teknik ve güncel konularına değinmesi. Bu yıl seçilen konuşmacılar arasında Nikita Tarakanov, Moti Joseph, Daniel Bohannon, Ignat Korchagin, Jasiel Spelman, AbdulAziz Hariri, Mehmet İnce, Onur Alanbel gibi isimler bulunmaktadır.

Etkinlik konularını www.nopcon.org adresinden ve @NOPcon twitter hesabından takip edebilirsiniz. Websayfası ve etkinlik programı ilerleyen günlerde güncellenecek, Twitter hesabından duyurulacaktır.

Etkinlik yeri Beşiktaş, Akat'da bulunan ISOV Sakıp Sabancı Konferans Salonudur. (http://www.isov.org.tr/SalonaUlas%C4%B1m)

Kayıt olmak şartıyla konferansa ücretsiz katılabilirsiniz. Biletler tükenmek üzeredir. Detaylı bilgi ve kayıt için; www.nopcon.org

NOPcon konferansı TRAPMINE Siber Güvenlik Teknolojileri tarafından düzenlenmektedir. Ayrıca sponsorlar arasında, geçtiğimiz hafta PWN2OWN hacker yarışmasını düzenleyen Zero Day Initiative gibi firmalar da bulunmaktadır. Sponsorluk fırsatları için in...@nopcon.org adresinden iletişime geçebilirsiniz.

P.S. NOPcon isminin manası çok fazla soruluyor. "NOP" hackerların çok sevdiği bir assembly instruction'dır. Snake-oil ürün tanıtım konferanslarından sıkılanları, güncel ve teknik bilgi güvenliği konularını dinlemek isteyen meraklıları NOPcon'a bekliyoruz.

Saygılar,

Celil ÜNÜVER
Co-founder & Principal Researcher
TRAPMINE Siber Güvenlik Teknolojileri A.Ş.
Office: +90 232 433 0DAY

Mustafa Dalga

не прочитано,
20 бер. 2017 р., 15:46:4220.03.17
Кому: li...@netsectr.org
Merhaba iyi akşamlar kayıt linkini göremedim,biletler mi tükendi?

Celil ÜNÜVER

не прочитано,
20 бер. 2017 р., 15:57:3920.03.17
Кому: li...@netsectr.org
Mustafa Bey,

REGISTER EVENT butonuna tıklayarak, Eventbrite üzerinden kayıt gerçekleştirebilirsiniz;

20 Mar 2017 Pzt, saat 22:46 tarihinde Mustafa Dalga <mustaf...@gmail.com> şunu yazdı:
Merhaba iyi akşamlar kayıt linkini göremedim,biletler mi tükendi?
Günlük pentest(sızma testi) teknik ipuçları - https://twitter.com/dailypentest

Mustafa Dalga

не прочитано,
21 бер. 2017 р., 10:41:5721.03.17
Кому: li...@netsectr.org
Teşekkürler kayıt oldum.

20 Mart 2017 22:49 tarihinde Celil ÜNÜVER <celil...@gmail.com> yazdı:

Furkan Damar

не прочитано,
21 бер. 2017 р., 16:16:1421.03.17
Кому: li...@netsectr.org

Eğitim dili ingizilce mi?

20.03.2017 17:18 tarihinde Celil ÜNÜVER yazdı:

İsmail Taşdelen

не прочитано,
22 бер. 2017 р., 14:31:0422.03.17
Кому: li...@netsectr.org
Bazı konuşmacılar yabancı diye biliyorum. İnglizce olur heralde :)

21 Mart 2017 18:39 tarihinde Furkan Damar <f.d...@hotmail.com> yazdı:

Celil ÜNÜVER

не прочитано,
23 бер. 2017 р., 02:36:0023.03.17
Кому: li...@netsectr.org
Merhabalar,

Sunumlar İngilizce olacak, gectigimiz yil simultane tercume vardi. Bu yil da simultane tercume olmasi planlaniyor.

Saygilar

22 Mar 2017 Çar, saat 21:31 tarihinde İsmail Taşdelen <pentest...@gmail.com> şunu yazdı:
Відповісти всім
Відповісти автору