[NetSec] Fwd: websense endpoint bypass

6 views
Skip to first unread message

ömer çuhadaroğlu

unread,
Dec 9, 2014, 6:56:49 AM12/9/14
to li...@netsectr.org
Merhaba,

Crome uzantıları baktığımızda Websense Endpoint ajanının gizli modda kullanıcı insiyatifi ile kapanabildiğini gördüm. Yaptığım testlerde gizli modda izin verilmediği taktirde bu ajan çalışmıyor. Konu ile ilgili ne tip önlemler alınabilir ?


Satır içi resim 1

Omer Kartal

unread,
Dec 9, 2014, 8:48:59 AM12/9/14
to li...@netsectr.org

Websense Türkiye ofisine yazarsan gerekli değerlendirme ve güncellemeleri yapıyorlar sana sonuç bildirirler.

 

 

Ömer Kartal

image001.png

ömer çuhadaroğlu

unread,
Dec 9, 2014, 9:13:00 AM12/9/14
to li...@netsectr.org, omer....@ametis.com.tr
Malesef bir sonuç elde edemedik.
Teşekkürler.

9 Aralık 2014 14:44 tarihinde Omer Kartal <omer....@ametis.com.tr> yazdı:

Serhat Erkan

unread,
Dec 9, 2014, 12:12:25 PM12/9/14
to li...@netsectr.org
Merhaba Ömer bey,

Chrome'u da aynen IE gibi yönetebilen ve bu gibi -kaçaklara- imkan veren özelliklerin kapatılabileceği bir yönetim aracı bulunmaktadır. 

Eğer Websense Türkiye ile konu hakkında görüşmek isterseniz öncesinde olduğu gibi yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız. 

Konu hakkında bilgi almak isteyen Websense kullanıcıları müşteri temsilcileri aracılığı ile Websense Türkiye ofisi ile irtibata geçip detaylı bilgi alabilirler.

Saygılarımla,

Serhat Erkan

<image001.png>

 


ömer çuhadaroğlu

unread,
Dec 10, 2014, 5:13:32 AM12/10/14
to li...@netsectr.org, serha...@gmail.com
Merhaba Serhat Bey,
Bilgilendirme ve yakin desteginiz icin tesekkur ederim.
Iyi calismalar.

9 Aralık 2014 Salı tarihinde, Serhat Erkan <serha...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages