ordinea de prezentare a produselor

pitariu alina

to licitat...@googlegroups.com
Iata si ordinea in care vor fi prezentate produsele. Este ordinea (aproape) finala. Alte modificari majore nu mai facem .
Noapte buna!

ordine produse licitatie.xls

iftimi valentin

to licitat...@googlegroups.com

eu de ce prezint numai o data si raluca de 3 ori
vi se pare corect oameni buni ...stati 2 ore sa faceti o ordine si sunt unii care vb de un milion de ori...nu ma umflu in pene ca vrea sa prezint dar ma gandesc la cei care prez de 3 ori

adz...@yahoo.com

to licitatie_2008
are dreptate vali
dar cum a spus alina k nu e ordinea finala e ok, pt ca se vor mai face
modificari
deci maine la intalnirea de seara vom fi prezenti si speakerii si vom
finaliza ordinea prezentarii produselor
seara buna !

pitariu alina

to licitat...@googlegroups.com
raluca prezinta de 2 ori practic...acolo a trebuit sa ii separam prezentarea prin pauza (inainte de calupul 3), altfel ar fi avut 2 prezentari .... asa a fost sa fie era acolo cand am discutat si a zis ca este ok daca incepe ea
in plus tu deschizi evenimentul...e si asta un lucru mare :)
daca ai alte propuneri e ok... am zis ca in mare asta e ordinea de prezentare a produselor dar daca vreti sa faceti mici schimbari intre speakeri e ok....numai sa reusiti sa va intalniti toti :)

pitariu alina

to licitat...@googlegroups.com
aceasta este ordinea produselor ...nu cred ca o mai schimbam
daca vreti voi speakerii sa va schimbati intre voi...faceti cum vreti numai veniti cu propuneri clare si argumentate pana la capat
pana la urma nu e vorba de cine si cum prezinta mai mult, ci sa iasa bine evenimentul
nu?

iftimi valentin

to licitat...@googlegroups.com

ai inteles exact ceea ce nu am vrut sa se inteleaga...eu nu mam gandit la cat prezint eu sau in ce fel...ma gandesc la cei care prezinta de 3 ori...nui mare lucru inceputul daca maine vb despre ce fel de intrare si ce discurs va fi...

pitariu alina

to licitat...@googlegroups.com
pai cu cei care prezinta de 2 ori am vorbit si i-am intrebat daca e ok :)
ne-am gandit si la produse si la faptul ca unele nu aveau speaker

iftimi valentin

to licitat...@googlegroups.com
daca ei sunt de acord, e ok...

  roadrunner

pitariu alina

to licitat...@googlegroups.com
ok :P
ia si dormi ca sa fii un mos craciun odihnit :))
si pentru eventualele detalii...mai este si maine o zi (sau azi :P)

iftimi valentin

to licitat...@googlegroups.com

zi asta profului de la cercetari...:))))...ca pe mine nu cred ca o sa ma creada

covataru alexandra

to licitat...@googlegroups.com

am rugaminte mare de tot la tine alina......la cutia cu surprize de la grupa 23(e in calupul 2) schimba pretul de pornire din 15 ron in 40 ron.....ms mult....o seara faina

to licitat...@googlegroups.com
 Poti schimba intre ele ...plita usb cu masajul anticelulitic..au acealasi pret :)

pitariu alina

to licitat...@googlegroups.com
zi-mi te rog codul produsului :) sau unde exact? ca parca nu il vad in calupul 2

ciubotaru cristina

to licitat...@googlegroups.com
am schimbat eu...e in calupul 3...daca te referi la prod alexandrei...de la 15 la 40 :P

From: Daraba Raluca <daraba...@yahoo.com>
Subject: [licitatie_2008:153] Re: ordinea de prezentare a produselor
To: licitat...@googlegroups.com

ciubotaru cristina

to licitat...@googlegroups.com
intra pe mess...si-ti dau doc schimbat...

Sent: Tuesday, December 9, 2008 11:26:41 AM
Subject: [licitatie_2008:157] Re: ordinea de prezentare a produselor

pitariu alina

to licitat...@googlegroups.com
ok am schimbat acum e ok :) scuze dar sunt obosita de ac.ma incurcasem

to licitatie_2008
Imi trimite si mie cineva descrierile tuturor produselor, va rog?
P.S. De ce atata scandal si cearta? Chiar nu se mai poate discuta
civilizat? Nu-mi cer scuze si nici nu-mi pare rau ca nu am participat
la intalnirea din aceasta seara, atata timp cat am convenit sa facem
aceasta licitatie pt ca acest "Craciun sa vina mai devreme" si
atmosfera exprima o dorinta de a se termina mai devreme.
Imi pare rau ca s-a ajuns la astfel de conflicte... DAR... Haideti ca
maine seara cand ne intalnim sa incercam sa COMUNICAM ... (nu va cer
sa uitati... pt ca eu una sigur nu uit si nu iert chestii care m-au
"contrariat" intr-un oarecare fel :)) ) sa nu ne certam .... sa nu
ajungem la paruieli & stuff :)
Maine seara cantam colinde (printre randuri) :) cu conditia ca fiecare
persoana care vine la intalnire sa lase putin din EGO acasa...partea
aia mai rautacioasa :)
Si pentru a ca relaxa in aceasta seara... va propun sa ascultati
cateva melodii (de suflet pt mine)...
sper sa va placa... si sa va inveseleasca pt maine seara :)
http://www.youtube.com/watch?v=S2_GOqKjFI4
http://www.youtube.com/watch?v=H8jHEtO0XIE
http://www.youtube.com/watch?v=vnVHUcaIW7k&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=VAeyON2Uqaw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=OLBNXdGrD5M
http://www.youtube.com/watch?v=pzpYOKGMxuI&feature=related

O noapte plina de vise care va vor aduce un zambet placut (de copil
sau nu :)) pe buze maine dimineata va urez! :)

drago...@yahoo.com

to licitatie_2008
Ok, avand in vedere ca grupa 12 nu a fost consultata prin
organizatorul care a mai venit la sedinte de excluderea speaker-ului
si de optiunea lor ulterioara si luand in considerare imposibilitatea
de a beneficia de reprezentantul nostru pentru a ne fi prezentate
produsele, am hotarat cu totii sa ne prezentam singuri produsele. Daca
incercati sa imi aduceti argumentul de intarziere, o sa ma ofer sa fac
eu tabelul cu obligatia sa respect un numar intre 3 si 5 produse pt
fiecare speaker, pauzele si faptul ca fiecare speaker va prezenta
produsele grupei din care face parte si il veti avea in noaptea asta
sau cel tarziu maine.

On Dec 9, 10:08 pm, ralucami...@ymail.com wrote:
> [...]
> sper sa va placa... si sa va inveseleasca pt maine seara :)http://www.youtube.com/watch?v=S2_GOqKjFI4http://www.youtube.com/watch?v=H8jHEtO0XIEhttp://www.youtube.com/watch?v=vnVHUcaIW7k&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=VAeyON2Uqaw&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=OLBNXdGrD5Mhttp://www.youtube.com/watch?v=pzpYOKGMxuI&feature=related

ciubotaru cristina

to licitat...@googlegroups.com
tu gadeste-te ca pe langa rearanjarea ordinii de prezentare a produselor trebuie sa schimbam si catalogul si prezentarea ppt facuta de alina...noi am muncit si nu pentru a reface totul...imi pare rau ca organizatorul vostru nu v-a spus nimic si pentru faptul ca v-ati ales un speaker care nu a fost interesat de intalnirile facute dar tu propui sa schimbam aproape totul in ultima clipa si asa ceva nu se face...nu o sa fiti dezavantajati pt ca va prezinta produsul alti speakeri...cei care au fost alesi sa va prezinte produsul sunt oameni de cuvant...va inteleg ca sunteti suparati dar nu este vina celor care au muncit...ci tocmai a celor care nu au muncit...nu stiu care este organizatorul "care a mai venit la sedinte" dar stiu organizatorii care au venit frecvent la intalniri si care si-au pierdut si din timpul liber, din timpul alocat proiectelor si din cel alocat altor activitati care tin sau nu de facultate de ligi sau mai stiu eu ce...nu vreau sa par rautacioasa dar asa este...

to licitat...@googlegroups.com
parerea ta ca se poate rezolva. voi v-ati ales oamenii sa va reprezinte. cu ei sa discutati. ce s-a facut pana acuma este batut in cuie si punct.

Daraba Raluca

to licitat...@googlegroups.com
Nu mi se pare corect deloc, pt cele 4 persoane care au stata aseara pana la 10 si ceva ..in facultate, ca sa rezolve treaba cu ordinea produselor. Puteau foarte bine sa stea acasa, sa faca alte chestii...ei totusi s au implicat au depus o munca, un efort ...care nu e chiar asa minuscul.
Imi pare rau poate ca se repeta fraza..dar trebuia implicare si treaba asta nu se intampla.

drago...@yahoo.com

to licitatie_2008
Evident ca e parerea mea. Nu vorbiti cu mine ca si cum nu as fi
organizator. Batut in cuie e si speaker-ul nostru in cazul asta.

Eu o sa si demonstrez ca se poate rezolva. In 10 minute, va trimit
varianta de ordine, rezolvam si cu catalogul si cu ppt-ul. E chestie
minora.

On Dec 9, 11:15 pm, onisor ciompu <ciom_pul...@yahoo.com> wrote:
> parerea ta ca se poate rezolva. voi v-ati ales oamenii sa va reprezinte. cu ei sa discutati. ce s-a facut pana acuma este batut in cuie si punct.

Daraba Raluca

to licitat...@googlegroups.com
oki ..si ceilalti au muncit de geaba ..ca u sa rezolvi treaba asta in 10 minute ?
4 persoane au stat 4 ore..ca sa gandeacsa o chestie si u in 10 minute rezolvi ...Batman ...

drago...@yahoo.com

to licitatie_2008
Mie imi pare rau ca ati stat, dar e o problema de comunicare. Trebuia
sa fim anuntati.

ciubotaru cristina

to licitat...@googlegroups.com
o chestie minora pt tine o bataie de joc pentru noi...cum a zis si raluca..ne-am chinuit o gramada aseara sa facem ordinea prod care a fost facuta dupa mai multe criterii ca sa vii tu acum sa spui ca in 10 min se rezolva

to licitatie_2008
sunt de parere ca cei care s-au implicat au o pozitie mai mult decat
corecta.

dragos, nu ai dreptate, nu se poate schimba lumea cum vrei tu. dk ma
trezesc eu maine ca nu imi convine ceva, dupa ce tu ai stat o noapte
intreaga sa refaci.

ai un pic de respect pt munca lor si nu mai fa atata scandal.

iar problema ti-o rezolvi cu cel pe care l-ai ales.

seara buna!

PS ia luati voi frumos si nu va certati acuma pe ultima suta de metri

On Dec 9, 11:15 pm, onisor ciompu <ciom_pul...@yahoo.com> wrote:
> parerea ta ca se poate rezolva. voi v-ati ales oamenii sa va reprezinte. cu ei sa discutati. ce s-a facut pana acuma este batut in cuie si punct.

drago...@yahoo.com

to licitatie_2008
Voua inca nu va e clar ca eu sunt cel pe care l-am ales. Nu e vina mea
ca nu comunicati cum trebuie si ca nu anuntati cum trebuie sedintele
si ca va ia 4 ore sa faceti un tabel.

Andrei

to licitatie_2008
ai pana la si 28 :))) incapatanarea nu te duce departe :( uof

ciubotaru cristina

to licitat...@googlegroups.com
chiar sunt curioasa sa vad ce rezolvi tu in 10 min...sa nu-mi spui ca faci si catalogul tot in atata timp ca mie mi-a luat vreo 4-5h ca-s incapabila sa fac si eu si inca 3 persoane in 4h ce poti sa faci tu in 10 min...esti copilul minune sau ce? superman batman?

hai cu tata dragos unde esti? mai ai? :)))

On Dec 9, 11:26 pm, ciubotaru cristina <dolcecri...@yahoo.com> wrote:
> chiar sunt curioasa sa vad ce rezolvi tu in 10 min...sa nu-mi spui ca faci si catalogul tot in atata timp ca mie mi-a luat vreo 4-5h ca-s incapabila sa fac si eu si inca 3 persoane in 4h ce poti sa faci tu in 10 min...esti copilul minune sau ce? superman batman?

> [...]

drago...@yahoo.com

to licitatie_2008
OK, l-am atasat in Files.

Andrei

to licitatie_2008
dragoos, lasa jos pixul ba baiatule!!

nu trebuia sa ajungem la asta, dar ti-o meriti!

raluc...@ymail.com

to licitatie_2008
pt faptul k nu am fost la sedinta... si pt a nu fi invinovatita decat
pe merit...
am unele chestii de zis:
1. cand ne-am inscris ca organizatoti/speakeri/casieri la licitatie,
ne-am asumat raspunderea de a participa activ la intalniri/sedinte
2. la prima intalnire s-au cerut datele de contact ale unei singure
persoane din fiecare grupa, urmand ca acestea sa comunice celorlalti
tot ce trebuie... iar baza de date sa fie completata pe parcurs
3. s-a hotarat sa ne intalnim in grupuri... pt a ne intelege intre
noi, iar fiecare grup (organizatoti/speakeri/casieri) si-a organizat
propriile intalniri
4. revenind la pct.1, tocmai din acea cauza a inseamna ca fiecare
membru al unui grup trebuia sa se intereseze in legatura cu
intalnirile/sedintele ce vor avea loc. NIMENI nu e responsabil pt
faptul k acestia nu s-au interesat.
5. propunerea de excludere exista de 2 zile, timp in care s-au facut
intalniri la care oamenii direct vizati nu au fost prezenti. NU am
putut sa discutam asta cu organizatorii de la grupele respective.. pt
k doar 1 organizator/casier a fost aseara de la gr 12 si nu a zis
absolut nimic... iar 24... nu tin minte dak a fost cineva.... dar
sigur nu s-a exprimat in nici un fel. Cand am fost sunata sa-mi dau cu
parerea in legatura cu aceasta excludere... imi asum vina de a nu fi
fost atenta la tot ce mi s-a spus... si am zis k asta se discutase
deja. A NU SE DA VINA pe persoana care v-a transmis raspunsul meu...
am mai fost sunata o data... am dat acelasi raspuns... k asta deja se
discutase... dar hotararea nu o luasem inca. MENTIN insa votul negativ
deoarece m-am simtit blamata/acuzata de excluderea speakerilor… voi
ramane la aceste "conceptii comuniste".
6. cat despre tabelul cu ordinea de prezentare...faceti si refaceti...
nu ma deranjeaza cu nimic atata timp cat mi-l comunicati si mie pana
cel tarziu maine seara sa stiu ce produse am de prezentat si sa nu ma
balbai printre slide-uri, CU TOATE CA... ar insemna sa va bateti joc
de munca depusa de fetele care l-au facut

drago...@yahoo.com

to licitatie_2008
Fac si catalogul, nu-i bai. Trimiteti produse si tot ce trebuie.

Nu stiu cine si ce merita, Andrei.

> [...]
> chiar sunt curioasa sa vad ce rezolvi tu in 10 min...sa nu-mi spui ca faci si catalogul tot in atata timp ca mie mi-a luat vreo 4-5h ca-s incapabila sa fac si eu si inca 3 persoane in 4h ce poti sa faci tu in 10 min...esti copilul minune sau ce? superman batman?

Veronica Achirus

to licitat...@googlegroups.com
One question: ati anuntat/pe cine ati anuntat ca exista "decizia comuna" de a exclude pe cei doi speakeri?!

Si inca ceva..... EU am fost aseara (organizator) si abia atunci am aflat de "decizia comuna". Imediat dupa, am sunat speakerul si l-am aununta... in consecinta? El a venit la sedinta din seara asta.

Any other..... comments?!

2008/12/9 <raluc...@ymail.com>

--
Veronica Achirus

Project Manager HR+
AIESEC Iasi

AIESEC in Romania

Mobile: +40 740052059
E-mail: veronica...@aiesec.net
web:     www.aieseciasi.ro

ciubotaru cristina

to licitat...@googlegroups.com
este o bataie de joc pentru cei care si-au pierdut timpul pentru a face ceea ce voi vreti s stricati...trebuia sa veniti la intalniri si sa va oferiti atunci sa faceti...nu sa-mi spui la spartul targului ca tu esti mare si tare si poti sa faci totul cat ai bate din palme...a ramas stabilit cu cei care au venit la intalniri...si daca nu ma insel era si un organizator de la grupa ta ce s-a stabilit nu se mai discuta...in loc sa mergem inainte cu toata organizarea stam si ne certam cu cei care nu au avut bunul simt sa vina la sedinte sau care s-au trezit cu fundul in sus ca ei nu vor nu stiu ce...asa ca personal...nu iti ofer nici o informatie...si nu stiu cine e dispus sa o faca

to licitat...@googlegroups.com
Nu ati vrea sa ne comportam ca niste oameni maturi, care stiu sa aiba rabdare, intelegere si apreciere a muncii facute de colegii nostri?

 O seara linistita!

to licitat...@googlegroups.com
esti un nesimtit...am incheiat discutia...

to licitatie_2008
copiiiiiiiiiii
aveti mess ce naiba ???
dak aveti de gand sa va certati si sa va poopati apoi, o puteti face
pe mess, aveti email-uri scrise pe blog, dati add si faceti ce vreti
nu mai spamati :)
o seara buna

drago...@yahoo.com

to licitatie_2008
E frumos cand ajunge sa se cheme nesimtire demonstrarea faptului ca
oamenii se intalnesc prea mult si nu sunt eficienti cand nu se
organizeaza. Fiecare trebuia sa aiba partea lui de facut, nu sa se
intalneasca 16 organizatori la fiecare sedinta, la urma urmei Andrei
in scopul asta a facut acest grup. Mi-e greu sa cred ca o sa mai
recunoasca asta, dar mesajele anterioare inca exista si stiu si
momentul cand s-a lasat pagubas de vorbit cu atat de multi la un loc.

On Dec 9, 11:46 pm, ciubotaru cristina <dolcecri...@yahoo.com> wrote:
> esti un nesimtit...am incheiat discutia...
>
> ________________________________

Raluca Miron

to licitat...@googlegroups.com

Da Veronica. Toata lumea aseara a fost anuntata. DE CE nu ai zis nimic aseara???
DE CE ai anuntat speakerul k trebuie sa vina la intalnire abia aseara?
DE CE nu a fost si el atat de constiincios ca tine? Tu ai fost la intrunirile organizatorilor. El/ea nu
NU vreau sa ma cert.
Pt alte comment-uri... maine seara te rog, la sedinta.
O noapte cat mai placuta tuturor... si ascultati si voi niste colinde... sa va inveseliti :)

Veronica Achirus

to licitat...@googlegroups.com
Daca ati fi anuntat ca sedinta/intalnirea dureaza 4 ore, imi faceam timp.... in caz contrar, nu am timpul din lume sa stau la discutii.
Chiar era foarte important sa plec...

Si apropo, nu mi-am cerut "dreptul de organizator" ci ca produsul meu sa fie prezentat de speakerul pe care l-am ales.
Pt cultura ta generala?! Am fost la 3 sedinte.... pana acum.

Pruteanu Ionut Razvan

Daraba Raluca

to licitat...@googlegroups.com
Pt cultura TA generala..nu prea stiai multe chestii despre ce am hotarat ...

Raluca Miron

to licitat...@googlegroups.com
te pup ma Adi ma :))

to licitat...@googlegroups.com
Noi investim pt ca ne implicam ;)

adz...@yahoo.com

to licitatie_2008
si eu raluca :X :)))

p.s. dak nu incetati cu cearta va floodam pana nu mai aveti loc in
mail !!!

Raluca Miron

to licitat...@googlegroups.com
Adi... stii vreo colinda?
Dar tu Raluca mea preferata (dupa mine)?

Sent: Tuesday, December 9, 2008 11:54:47 PM
Subject: [licitatie_2008:205] Re: ordinea de prezentare a produselor

Veronica Achirus

to licitat...@googlegroups.com
Draga mea.... perfect de acord.

Insa investeste aceasta energie la sedinte... unde discutiile sunt mai utile, investeste pt responsabilitatile/sarcinile legate de licitatie.

adz...@yahoo.com

to licitatie_2008
aho aho copii si frati stati putin nu va certati ca pe mine ma spamati
si maine va mananc pe toti
aaa ..uops ..asta era uratura :)))
pana maine diminteata gasim noi cateva colinde :x

Daraba Raluca

to licitat...@googlegroups.com
Am investit :)..eu cel putin stiu ce am de facut vineri ...de dimineata pana la finalul licitatie ;)

> Insa investeste aceasta energie la sedinte... unde discutiile sunt mai
> utile, investeste pt responsabilitatile/sarcinile legate de licitatie.

> [...]

Raluca Miron

to licitat...@googlegroups.com
copii... ati adormit? chiar nu mai stiti colinde? :)

Sent: Tuesday, December 9, 2008 11:54:47 PM

samah samy

to licitat...@googlegroups.com
Pe bune ca sunteti futere =)) am ras de am pocnit!!! pana cand mi so blocat mailu si nu am mai ras , pe urma m'am plictisit si acuma imi vine sa spar monitoru ca nu pot sa lucrez in liniste pt ca voi aveti idei!!!!!!! macar de ar fi bune in pula mea de plastic!!!

oricum mesaje de la voi nu am sa mai primesc, sa am liniste!!!!
ps: daca in pula mea de plastic (asta pt cei care ar fi avut ceva de comentat la adresa obiectului dintre picioare), v'ar fi interesat organizarea licitatiei si ce anume s'a discutat si vb, ati fi sunat in stanga si in dreapta....SI IN PULA MEA am pastrat toate mailurile voastre!!!!!!

o seara placuta si ne auzim maine!!!

to licitatie_2008
veronica .. daraba raluca si dragos .. dar chiar vreti sa ne
suparam ??
si eu ma pot certa f bine si credeti-ma k nu faceti fatza !!! dar
lasati-o dreakului pe mess.. faceti conferinta pe mess si va certati
pana maine
nu e nevoit nimeni sa va suporte iesirile si nemultumirile ok ??

deci o seara buna si calmati-va k aveti timp maine de certuri in pnm

Raluca Miron

to licitat...@googlegroups.com
OOOOOOOOOO Samy!!!
join the club
ne canti o colinda sau reciti o poezioara pt moshu? :)))

From: Raluca Miron <raluc...@ymail.com>
Subject: [licitatie_2008:213] Re: ordinea de prezentare a produselor
To: licitat...@googlegroups.com

Andrei Stefan Mihailescu

to licitat...@googlegroups.com
dragos, tin sa te dezamagesc. nu am renuntat pt ca oamenii nu se pot hotari, ci din motive sa le zicem legate de alte proiecte outside school.
faptul care ma deranjeaza la modul cum pui problema este ca parca vbim singuri, noi cu noi, tu cu tine, k sa parafrazam campania electorala.

si in momentul in care nu ai rabdare, timp, dispozitie sa ii asculti pe ceilalti, fii sigur k o sa vbsti singur mult si bine.

am pornit de la prima intalnire cu o modalitate democratica de a face lucrurile. si tu vii acuma si incerci sa bagi pe gat altor ..x.. oameni niste idei, cand pana acuma 2 sec stateai si te zgaiai la panzele de paianjen din coltul intunecat al camerei tale. [sau ce faceai tu, nu cred k ne intereseaza asa tare]

m.am dat la o parte si nu i-am incurcat pe cei care au vrut si putut sa faca ceva. nu fi anti pana la capat.

2008/12/9 <drago...@yahoo.com>

--
Andrei MIHAILESCU

Andrei Stefan Mihailescu

to licitat...@googlegroups.com
cum zic si astia de mai sus [domnisorii si domnisoarele, pardon de expresie] gata cu discutia asta in contradictoriu.
faceti schimb de id-uri si continuati in privat. sau dati "reply to author"
or else VA DAU BAN!!!
si credeti-ma k o sa fac asta cu cel mai mare drag :D va iubesc scumpilor :P
si dupa ce va dau eu ban, o sa plangeti pe la "usi". ce metaforic!

2008/12/10 <adz...@yahoo.com>

--
Andrei MIHAILESCU

MAXIM Elena-Madalina

to licitat...@googlegroups.com
si zicea andrei ca eu sunt high! voi ce lacuri folositi?!

From: Andrei Stefan Mihailescu <andreis.m...@gmail.com>
Subject: [licitatie_2008:218] Re: ordinea de prezentare a produselor
To: licitat...@googlegroups.com

Raluca Miron

to licitat...@googlegroups.com
eu folosesc doar lac eco/bio/socio/degradabil :))))
Andrei, Elena... ne cantati si voi cateo colinda? :)

am impresia ca s-a lasat linistea si pacea :(
a venit madalina cu lacu' ei si a aruncat totul in aer :((
mada, esti naspa :( [glumesc si eu]
seara buna la toti! ahoo ahoo

On Dec 10, 12:08 am, Raluca Miron <ralucami...@ymail.com> wrote:
> eu folosesc doar lac eco/bio/socio/degradabil :))))
> Andrei, Elena... ne cantati si voi cateo colinda? :)
>
> ________________________________

Daraba Raluca

to licitat...@googlegroups.com
Nb ..si imi cer scuze daca spusele mele a deranjat pe cineva ..dar nu am zis decat adevarul ..la anu si la multi ani ..scoateti punga si dati bani :)

MAXIM Elena-Madalina

to licitat...@googlegroups.com
ai vazut andrei, "lacu" e solutia, si astia tot zic k e ilegal.... eu nu am vrut sa stric distractie, da` nu se mai putea. in orice caz, noi 2 mai vb maine, poate facem un schimb.... :)) u dai bani, eu dau impresii

noapte buna copii, somn usor, usor, usor.....

bai drag-utule, hai lasa un pic mistocareala si nu mai fa pe grozavul. knd omu' nu te vrea, nu te bagi k musca in... stii tu :P
si vorba cristinei, nu fi nesimtit

si pt ioana, nu, nu vrem sa ne potolim... nu m-am mai certat niciodata pe net, e prea tare!!!

Sent: Tuesday, December 9, 2008 11:45:24 PM

> [...]

> este o bataie de joc pentru cei care si-au pierdut timpul pentru a face ceea ce voi vreti s stricati...trebuia sa veniti la intalniri si sa va oferiti atunci sa faceti...nu sa-mi spui la spartul targului ca tu esti mare si tare si poti sa faci totul cat ai bate din palme...a ramas stabilit cu cei care au venit la intalniri...si daca nu ma insel era si un organizator de la grupa ta ce s-a stabilit nu se mai discuta...in loc sa mergem inainte cu toata organizarea stam si ne certam cu cei care nu au avut bunul simt sa vina la sedinte sau care s-au trezit cu fundul in sus ca ei nu vor nu stiu ce...asa ca personal...nu iti ofer nici o informatie...si nu stiu cine e dispus sa o faca

drago...@yahoo.com

to licitatie_2008
Da' de ce le procesezi asa greu? Nu tre' sa ma accepte nimeni, pana
una-alta ma accepta facultatea. Si lasa-te de glumitze cand nu esti
mai presus. Eu te-am tratat cum trebuie si n-am zis nimic gresit.

On Dec 9, 11:51 pm, "Andrei Stefan Mihailescu"