Fwd: Liberaali Mafia Helsingissä 15.10.2009

1 view

Jarno Luoma-Nirva

Oct 13, 2009, 12:59:44 PM10/13/09
to liber...@googlegroups.com, vapaus...@googlegroups.com, Liber...@googlegroups.com
Mainostetaanpa tätä täälläkin. Jatkossa kandee varmaan harkita
tapaamisten yhdistämistä. Vaikka onhan siinäkin puolensa, että on
monena eri päivänä jotain toimintaa. Saa levittää.

Jarno

Oct 13, 2009, 4:37:41 PM10/13/09
to defens-k...@yahoogroups.com, Liber...@googlegroups.com, liber...@googlegroups.com, vapaus...@googlegroups.com, liberaal...@yahoogroups.com
On 2009-10-13, Jarno Luoma-Nirva wrote:

> Mainostetaanpa tätä täälläkin. Jatkossa kandee varmaan harkita
> tapaamisten yhdistämistä. Vaikka onhan siinäkin puolensa, että on
> monena eri päivänä jotain toimintaa. Saa levittää.

Itse asiassa minulle ja monille muille on huomattava ongelma että on
niin usein tapaamisia. Tulevat ainakin kalliiksi, kun jatkuvat koko
ajan. Siksi kannattaisin yhteistapaamisia yhden aiheen puitteissa, enkä
monia. Lisäksi toki isompi joukko auttaa pitämään yllä sitä kriittistä
massaa joka tekee tapaamisesta varman kohtaamispaikan, ja sitä kautta
tapahtuman johon uskaltaa tulla kun voi olla varma ettei joudu istumaan
yksin tai kaksin vaan voi varmasti tavata porukkaakin.

Toki sitten jos tapaaminen paisuisi liian isoksi mahtumaan mihinkään
järkevään paikkaan, se pitäisi järjen nimessä jakaa kahtia. En
kuitenkaan usko että meillä on tällä hetkellä pelkoa moisesta
ongelmasta.
--
Sampo Syreeni, aka decoy - de...@iki.fi, http://decoy.iki.fi/front
+358-50-5756111, 025E D175 ABE5 027C 9494 EEB0 E090 8BA9 0509 85C2

Patrick Uotinen

Oct 14, 2009, 3:24:56 AM10/14/09
to liber...@googlegroups.com, defens-k...@yahoogroups.com, Liber...@googlegroups.com, vapaus...@googlegroups.com, liberaal...@yahoogroups.com
Tietenkään kenenkään ei ole pakko osallistua kaikkiin tapaamisiin.
Minusta on hyvä, että tapaamisia on tarjolla paljon, sillä en
välttämättä ehdi juuri siihen kuukauden ainoaan tapaamiseen, joten
minulle voi tulla useankin kuukauden tauko tapaamisten välille.

Vaihtoehdot lisäävät valinnanvapautta, ja eivät kai liberaalit kannata
kilpailun rajoittamista?

Patrick
--
There is no social entity with a good that undergoes some sacrifice
for its own good. There are only individual people, different

Jarno Luoma-Nirva

Oct 14, 2009, 3:43:40 PM10/14/09
to liber...@googlegroups.com, liber...@googlegroups.com, vapaus...@googlegroups.com
Valinnanvapaus on tosiaan plussaa, mutta näin pienillä markkinoilla ei
keskenään kilpailu pahemmin kannata. Siksi näitä eri tapaamisia ei
minusta kannata ainakaan kovin lähellä toisiaan alkaa pitämään. Nyt on
vain huonoa tuuria, että tämä ensimmäinen sattuu jo näin pian
edellisen perjantain tapaamisen jälkeen. Jos mafioita järjestetään
kahden viikon välein, suunnilleen joka toinen osuisi lähelle
kuukausitaapaamista, jolloin ne olisi minusta järkevää yhdistää. Hyvin
saman kaltaisesta tapahtumasta kun kuitenkin lienee kyse.

Siihen en sitten puutu, miten tuo yhdistäminen käytännössä tapahtuisi.
Järjestävät tahot voinevat sopia keskenään. Huomenna tietty olisi hyvä
tilaisuus. Kunhan vain joku järjestää aina joskus jotain, niin tulen
kyllä paikalle aina kun pääsen.

Jarno