ÖZGÜRLÜĞÜMÜ SEVİYORUM

Metin Turkeli

to liberal-i...@googlegroups.com, Liberaller
Özgürlüğümü Seviyorum!
Konuştuğum için hapse atılmak istemiyorum. Eylem yaptığım için vurulmak istemiyorum. Zorla askere götürülmek istemiyorum. Haber yaptığım için süründürülmek istemiyorum. Dernek kurduğum için fişlenmek istemiyorum. Kimi seveceğime devlet karışsın istemiyorum. Neye inanıp-inanmadığıma devlet karışsın istemiyorum. Başörtüsü taktığım için ayrımcılığa uğramak istemiyorum. Başörtüsü takmadığım için ayrımclığa uğramak istemiyorum. Dindar olduğum için ayrımcılığa uğramak istemiyorum. Dindar olmadığım için ayrımcılığa uğramak istemiyorum. Etnik kimliğim yüzünden ayrımcılığa uğramak istemiyorum. Ne yiyeceğime, ne içeceğime, ne tüttüreceğime devlet karar versin istemiyorum. Maaşımın yarısını devlete vermek istemiyorum. Vergilerimin çarçur edilmesini istemiyorum. Zorunlu kamu görevi istemiyorum. Stada girerken fişlenmek istemiyorum.

Kimsenin benim için feda edilmesini istemiyorum.
Beni feda edilebilir görenlere oy vermiyorum.

Oyumu LDP'ye veriyorum,
Çünkü Özgürlüğümü Seviyorum!

Aklın ve çağın partisi LİBERAL DEMOKRAT PARTİ nin

İzmir 2. Bölge  Milletvekili adayı  LDP genel başkanı. Sn. Cem TOKER

İzmir 1. Bölge Milletvekili adayı  LDP genel bşk. yrd. Sn. Orkun KÖKSOY
                                                LDP MDK üyesi            Metin F. Türkeli