Re: Şimşek, PİC oğlu PİC diyor size Doganer

ahmet dogan simsek

to grup liberal izmirliler
Demek o işi size bu işi yapmış ve kendi anasınla yatmış olmak doğal geliyor olmalıki bunu yazana ağzının payını vermemiş kendi kimliğinide açık etmişsin.
Bu işler adam gibi görüş belirtemeyip sövüp saymayla cevap yazdığını zanneden aşağılık insanlara ait bir davranış türü olsa gerek. Sizde bu suretle ne ve ne biçim biri olduğunuzu ortaya koymuş oldunuz.
Sizinle anlaşamasakda ben sizi ne de olsa insandır ve aklı başında olan adamlardan saymaya çalışıyordum.
İnsan kendisine söylenince kabul etmeyeceği şeyi başkalarına söylendiğinde de kabul etmeyip tepki gösteren insan evladına denir. Kim ve ne olduğunuzu daha iyi anlatamazdınız.
Yazık size
A.D.Şimşek

18 Temmuz 2009 19:51 tarihinde murattepebasili <sed...@gmail.com> yazdı:
ahmetdogan.simsek!

Cezmi Doganer şu sözleri yanlışlıkla bana göndermiş:

ulan geri  zekali  Ismet inonun  islam  dusmani  oldugunu  nereden biliyorsun?
Ananin  beslemesiz mi  siktikte  biliyorsun
pic oglu  pic.

Siz;

İşte tam burada Atatürk’ün ölüvermesinden sonra İslam düşmanlığında zirve yapan ve Atatürk’ün kapattığı mason localarının yeniden açılmasını sağlayan İsmet İnönü devreye girdi.

diye yazmıştınız ya...

NOT: Sn Doğaner; bu kıyağımı unutmazsınız...

* * * * *

18 Temmuz 2009 19:26 tarihinde Cezmi Doganer <c.do...@gmail.com> yazdı:
ulan geri  zekali  Ismet inonun  islam  dusmani  oldugunu  nereden biliyorsun?
Ananin  beslemesiz mi  siktikte  biliyorsun
pic oglu  pic.

tam35

to liberal-izmirliler
Sayın Ahmet Dogan Şimşek,
Bu iletinin muhatabı grubumuzda degil.
Seviyenin bu kadar düşmesinden duyduğum üzüntüyü bilmenizi isterim.
Saygılar.