Cemaat ne yapmak istiyor

ahmet dogan Simsek

Bu ilan neden "Today's Zaman" da da yayınlanmadı?
Cemaat ne yapmak ya da nereye gitmek istiyor.
Önceliklerinde, cemaatin önceliklerimi, yoksa Türkiye'nin öncelikleri mi öne çıkıyor?
Eski yazarlardan 28 Şubat sürecinde köşe yazarı olarak çalıştığı gazeteden Cuntacıların emri ile atılıp Yeni Şafakta yazmaya başlayan kıdemli gazeteci Mehmet Barlas dan ilgi çekici ve çok düşündürücü bir cemaat yazısı.
İnsana Cemaat bir bakıma bizde de Mısırdaki duruma benzeyen ve gezi olayları ile ortaya çıkan adeta Mursi ile Sisis arasından Sisiyi tercih etmeye mi benziyor. Eğer böyle ise Gazze kapısını kapatıp İsrail'in yanında yer alan Sisi ile paralel bir şekilde Türkiye'yi Ablukaya almaya çalışan İsrail'in hamileri koalisyonun katılmak olmuyor mu? Cemaatin üst kadrolarımı değiştirildi yoksa üst kadrolardakiler mi değişti? Bu değişimde F. Gülen Hocanın tavrı nedir?
Bilhassa Türkiye de çıkan Zama Gazeteside bu duruma ayak uydurmak zorunda kalacak mı?
İnşallah ya ben ya da Mehmet Barlas yanlış anlamışızdır.
A.D.Şimşek
Yazıyı iktibas imkanı olmadığından yazının kısa yolunu veriyorum.