Kappseglingsreglerna » all in one! Rulles karta.

閲覧: 0 回
最初の未読メッセージにスキップ

Lars Fj

未読、
2018/08/24 4:44:282018/08/24
To: less-ding...@googlegroups.com、less-...@googlegroups.com、less...@googlegroups.com、less...@googlegroups.com、less-t...@googlegroups.com
Ohoj! Att ha kappseglingsreglerna visuellt presenterade är för många en fördel. Skriv ut bilden nedan i största formatet (A3 på jobbskrivaren?) och laminera sedan in den i plast (laminator finns på Lessudden i Tornet, jag tror den klarar A3, men du får skaffa A3-plastficka själv).

Häng sedan upp den på baksidan av bilframsätenas ryggstöd och på toadörren (praktiskt att kunna utnyttja tiden till något vettigt). Du kan även ta med den i badkaret, där du kan plugga reglerna i lugn, skön och verklighetsnära marin miljö (tag med några modellbåtar för tredimensionell visualisering).

På samma gång lär du dig termerna på engelska, vilket kan vara mycket praktiskt (fråga Fia om hur det gick till i protestförhandlingar i Rio-2016...).

På söndag är det Familjedag/Klubbdag och även Klubbmästerskap, du kommer väl också?
Det börjar kl 11. Se hemsidan.

//Lasse

Carl-Johan Cederbom

未読、
2018/08/24 5:50:012018/08/24
To: less-ding...@googlegroups.com、less-...@googlegroups.com、less...@googlegroups.com、less...@googlegroups.com、less-t...@googlegroups.com
Strålande idé Lasse!!

Min egen lamineringsmaskin ska få gå varm ikväll!

👍🏻👍🏻👍🏻😂😂😂

Med vänlig hälsning,

Carl-Johan Cederbom

M:  +46 703 559455

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen "LeSS Dinghy Academy" i Google Grupper.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till less-dinghy-aca...@googlegroups.com.