Afkoeluurtje

Kid de Winter

to leidse...@googlegroups.com

Beste LiL'er,

Zie onderstaande meel die ik kreeg van stadsdeel Centrum. Vind je het afkoeluurtje goed of slecht? Misschien heb je er zelfs opmerkingen of suggesties over?

Het stadsdeel hoort graag je mening, reageer dus even op dit bericht als je kunt. Dat moet dan wel gebeuren vóór woensdag 17 maart 2010.

Dan heb ik nog 2 dagen om alles te verzamelen en een overzichtelijke reactie naar het stadsdeel te sturen.

Dank vast, greetz,

Kid

to leidse...@googlegroups.com
Ik weet niet of we moeten meegaan in de discussie, want dan hebben we het al over een uur van 3, 4 's ochtends!

Belangrijker is dat het vanaf 12 uur geleidelijk rustiger wordt op straat in plaats van opgezweepter,
en daar hebben we meer aan de handhaving van algemene milieuwetten!
(Die wel toegepast moeten worden op stemgeluid - daar zouden we samen met Rotterdam, de ombudsman, advocaten of hoe dan ook werk van kunnen maken)

Dus ook: Vooral gasten op straat vanaf 1 uur vriendelijk maar consequent aanspreken op hun uitbundig gedrag.
En dat is aan de politie, het kroegpersoneel, nieuwe "buurtvaders/moeders" al dan niet studenten met kleurrijke petjes op, of  acties met BNers, enz.

Groet,
Frank