Obtain Jag kan ha fel och andra visdomar fr?n mitt liv som buddhistmunk by Bj?rn Natthiko Lindeblad

zefinesi defi

Jan 17, 2024, 4:59:22 AMJan 17
to lefunikima
Obtain Cheap Jag kan ha fel och andra visdomar fr?n mitt liv som buddhistmunk EPUB (by Bj?rn Natthiko Lindeblad)
Oku (Kindle) Jag kan ha fel och andra visdomar fr?n mitt liv som buddhistmunk

Download And Read Jag kan ha fel och andra visdomar fr?n mitt liv som buddhistmunk in any format with visit the link button below.

\\Read Book Here ==>  https://access.bookstaph.com/?book=54278940-jag-kan-ha-fel-och-andra-visdomar-fr-n-mitt-liv-som-buddhistmunk
 \Download Book Here ==>  https://access.bookstaph.com/?book=54278940-jag-kan-ha-fel-och-andra-visdomar-fr-n-mitt-liv-som-buddhistmunk

Author : Bj?rn Natthiko Lindeblad
Title : Jag kan ha fel och andra visdomar fr?n mitt liv som buddhistmunk
Description: Jag kan ha fel ?r Bj?rn Natthiko Lindeblads sj?lvbiografiska ber?ttelse om hur han l?mnar en l?ftesrik karri?r som ekonom f?r att bli buddhistisk skogsmunk, och hur han efter sjutton ?r i klosterlivet ?terv?nder till Sverige. Vilsen, utan jobb eller pengar, kraschar han rakt in i en depression. Men tack vare sina l?rdomar och en gener?s omv?rld hittar han v?gen fram?t och ?r idag en uppskattad meditationsl?rare och f?rel?sare. 2018 diagnosticerades Bj?rn med den obotliga sjukdomen ALS. I Jag kan ha fel ber?ttar han med v?rme, humor och djup om sina egna tillkortakommanden, vad livet l?rt honom och om vad som framst?r som allra viktigast n?r allt g?r mot sitt slut.Vad hj?lper oss att leva ett friare liv? Hur kan vi skapa tr?st och tillit i v?r egen tillvaro? Och hur g?r vi f?r att livet skall k?nnas mer som en ?ppen hand, och mindre som en knuten n?ve?Boken ?r skriven i n?ra samarbete med Bj?rns tv? v?nner och kolleger Caroline Bankler och Navid Modiri.

format: PDF, EPUB, Kindle, Audio, MOBI, HTML, RTF, TXT, etc.

Supporting : PC, Android, Apple, Ipad, Iphone, etc.