fablab info

1 view

Jozo Vasko

Prosim podporte like-ujte a zdielajte info o FabLabe v Starej trznici ,( za 20 hodin 134 like, 25 pozitivnych komentarov, 5 zdielani)

Mozete tym nepatrne prispiet k priblizeniu a zrealnovaniu vizie fablabu v Bratislave ale aj v dalsich mestach Slovenska.

Ak ale chcete prispievat aktivnejsie, skusenostami, znalostami pripane svojim casom, dajte vediet ;-)

Ja som sa do filozofie FabLab zalubil zhruba pred troma rokmi, ale coskoro som si uvedomil, ze v nasich podmienkach je to nerealizovatelna utopia a odlozil som ju na "policku" medzi ostatne nerealne zdajuce sa utopie :-|

Je to vlastne technologicka ch
arita a filantropia pre podporu a zhmotnovanie snov vo forme open source hardware. Sucasne je to ale aj priestor pre odhalovanie a rozvoj individualnej aj kolektivnej tvorivosti.
Tvorivost je prirodzenou vlastnostou kazdeho cloveka, ale vacsina umrie bez toho, aby si to uvedomila.

Som rad ze tento utopicky sen zacina mat jasnejsie kontury a ze za 20 h sa tato myslienka paci az 134 ludom

Keby taketo dielne boli v kazdom meste a v kazdej stvrti, podobne ako v minulosti boli remeselnicke dielne v komunitach, usetrilo by sa vela paliva na prevoz vyrobkov (potencialneho smetia) z velkoseriovych fabrik. Prenasali by sa len napady a myslienky po sieti a suroviny. Kazdy by si mohol pre svoje blizke okolie vyrobit vacsinu potrebnych veci na mieru

http://www.latvomy.info/fablab

Ak sa Vam zda, ze tato sprava je spam, pripadne ste ju dostali viac krat, ospravedlnujem sa a dajte vediet :-(

Ak sa vam zda ze je to uzitocna informacia, sirte prosim dalej ;-)

s pozdravom

jozovasko
skype: jozovasko
t-mobile:+421 904704261
e-mail:jozo...@gmail.com
Google+ profil
Neustále zdokonaľujem svoju vnímavosť, tvorivosť a schopnosť učiť sa, v spolupráci s podobne naladenými osobami.
+-> Open hearts, open minds, open wills -> Open people ->