info: Erich Fromm, Umenie milovat, a súčasnosť

1 view

Jozo Vasko

to latvomy, dialog...@googlegroups.com, priama-d...@googlegroups.com, utopia, klubsenior
  „Láska je najzákladnejšia vášeň, ktorá drží pohromade ľudský rod. Láska je aktívny záujem o život a rast toho, čo milujeme. Láska je jediný spôsob poznávania, ktorý v akte spojenia dáva odpoveď na našu otázku. Láska je aktívny prienik druhou osobou, pri ktorom je moja túžba po poznaní uspokojená spojením.“ Toto všetko a ešte oveľa viac je láska. Nie je novým zistením, že každý túži po láske. Problém je však v tom, že v západnej kultúre sa skutočná láska stala okrajovým javom. Zamieňa ju sentimentalita, túžba vlastniť, konzum.

V stredu 12.9.2012 o 17:00
sa budeme rozprávať v kaviarni Olympia v Bratislave
s Beatou Novomeskou
na tému Erich Fromm, Umenie milovat, a súčasnosť
Vstup volny

Dalsie info

s pozdravom

jozovasko
skype: jozovasko
t-mobile:+421 904704261
e-mail:jozo...@gmail.com
Google+ profil
Neustále zdokonaľujem svoju vnímavosť, tvorivosť a schopnosť učiť sa, v spolupráci s podobne naladenými osobami.
+-> Open hearts, open minds, open wills -> Open people ->