Reflexie na Ad-hoc pracovné stretnutie v kaviarni Olympia

Jozo Vasko

to dialog...@googlegroups.com, latvomy, utopia, klubsenior, priama-d...@googlegroups.com, clen...@podporujem.sk

Ďakujem všetkým účastníkom mojej "pracovnej" narodeninovej párty 16.5.2102.

Ďakujem aj všetkým blahoželaniam zaslaným emailom a prostredníctvom Facebooku.

V nasledovných riadkoch sú moje stručné reflexie.
Po zvítaní sa a zvolení si svojej svetovej strany, účastníci - náčelníci kmeňov jednotlivých svetových strán - si napísali svoje dôležité otázky a bodovaním sa zhodli na spoločnej najdôležitejšej otázke:

"Ako zaujať ľudí, aby si uvedomili, že oni sú tí, čo musia "niečo urobiť"? (aby sme zmenili SK (svet)"

 Účastníci v roli indiánskych náčelníkov od 17:30 do 20:00 sa spoločne zamýšľali na odpoveďou na túto otázku. Našli sme mnoho odpovedí,  z ktorých si každý mohol vybrať pre seba tú, s ktorú sa vie a môže najviac stotožniť.

Potom nasledovalo šampanské a voľná zábava. :-)

Účelom tejto hry nebolo nájsť jednoznačnú odpoveď na najdôležitejšiu otázku skupiny, ale spoločne stráviť nejaký čas spoločným tvorivým rozmýšľaním, nad niečím zmysluplným  pre celú skupinu.
Či sa to podarilo, to musíte sa opýtať prítomných.
Ja som mal dobrý pocit, lebo nikto z nich ma nechcel zbiť a ani nahnevaný nevyzeral ;-)

http://blog.latvomy.info/2012/05/reflexie-na-ad-hoc-pracovne-stretnutie.html

s pozdravom

jozovasko
skype: jozovasko
t-mobile:0904348669
e-mail:jozo...@gmail.com
Google+ profil
Neustále zdokonaľujem svoju vnímavosť, tvorivosť a schopnosť učiť sa, v spolupráci s podobne naladenými osobami.
+-> Open hearts, open minds, open wills -> Open people ->