"Ucit sa od prirody ako menit svet"

1 view

Jozo Vasko

‘Learning from nature to change the world’

Ako ozvena nedávnej konferencie www.Fab10.org, Ronald Postma predstaví v krátkej prezentácii svoj pohľad na Barcelonu ako Fab City. Prezentácia je súčasťou série verejných Fablava meetup-ov.

Fablava je platforma pre výmenu informácií bratislavskej Fab komunity. Chceme prepájať lokálne vznikajúce pracoviská digitálnej fabrikácie a globálne know-how o digitálnom dizajne, prostredníctvom neformálneho vzdelávania a spoločných projektov.

Stvrtok 31.7.2014 17:00-18:00 Progresbar , Michalska 3, Bratislava

Ahoj! Uz som si pisal z Michalom, aj tu sa predstavim: Som Ronald, z Holandska (otec je Holandan, mama je Slovenka) a pracujem/studujem v Valldauralabs (IAAC) v Barcelone, nevedel som ze ste boli aj zo Slovenska na Fab10! Rad by som stretol dake Fabbers v Bratislave, som zvedavy na vase aktivity! Budem mat cas v strvtok 30eho na/po obede..

https://www.facebook.com/groups/913705565313175/

s pozdravom

jozovasko
skype: jozovasko
t-mobile:+421 904704261
e-mail:jozo...@gmail.com
Google+ profil
Neustále zdokonaľujem svoju vnímavosť, tvorivosť a schopnosť učiť sa, v spolupráci s podobne naladenými osobami.
+-> Open hearts, open minds, open wills -> Open people ->