pozvanka na 23.5.2012

Jozo Vasko

to latvomy, klubsenior, utopia, sku...@podporujem.sk, clen...@podporujem.sk, ustavaobcanov, priama-d...@googlegroups.com, ag...@priamademokracia.sk
Program na stredu 23.5.2012 od 17:00 v kaviarni Olympia
"Hovorí nám niečo Platónova ústava ešte aj dnes?"
Spoločné úvahy o Platónovej ústave s Beatou Novomeskou.
Moderuje Jožo Vaško.

s pozdravom

jozovasko
skype: jozovasko
t-mobile:0904348669
e-mail:jozo...@gmail.com
Google+ profil
"Každý má svoj názor. Občas sa niektorým ľuďom zdá, že ich názory sú si blízke. Pokiaľ mi svoj názor niekto nevnucuje, vydržím s ním chvíľu. Som vďačný za každú minútu strávenú s niekým, o kom sa mi zdá, že naše názory sú si blízke. Mimoriadne si však vážim človeka, ktorý ma presvedčí, že jeho názor je správnejší než môj, lebo ma niečo naučil."
    (IT)Sedliak seje(ukladá) do zeme(na internet) semená(nápady), sleduje čo z toho vyrastie vďaka vrtochom prírody(ľudí). Ak sú podmienky priaznivé, časom môže zbierať úrodu(šťastní ľudia). Oraniu zodpovedá zvládnutie technológie (wiki, blog, ...)
    Neustále zdokonaľujem svoju vnímavosť, tvorivosť a schopnosť učiť sa, v spolupráci s podobne naladenými osobami.