Ödev

Utku Yılmaztürk

to LaTeX Kullananlar Grubu
Herkese Merhaba,

Ödev için gönderilen şablonu derlemek istediğimde şöyle bir pop up
çıkıyor:

Package Installation

The required file
tex\latex\lineno\lineno.sty
is missing. It is a part of the following package:
lineno

Bu paketi internetten indir seçeneğini seçince

"! Latex error: File 'lineno.sty' not found " diyor.

Ne yapılması gerektiğini bilen varsa ve yardımcı olursa sevinirim...

BEYAZ BAŞAK KOCA

to latex...@googlegroups.com
Hocam merhaba,

Aynı sorunla ben de karşılaşmıştım, ilk defa derlediğimde paket bulunamadı uyarısı aldım ki bu programı Basic yüklememizden
kaynaklanıyor. Sonra tex sayfasında

\usepackage[displaymath,mathlines]{lineno} satırını yorum satırı haline getirdim:

%\usepackage[displaymath,mathlines]{lineno}

ve yazımı yazmaya devam ettim. Böyle bir kere derledim, sorunsuz çalıştı. En son olarak paketi yeniden aktif hale getirdim ve  bu kez editör

sorunsuz bir halde internetten paketi yükledi.

Sizinkiyle aynı sorun mu bilmiyorum ama bir  denerseniz belki halolur.

Umarım işinize yarar.

Başka bir yol bilen arkadaşlar varsa yazabilirler.

--
Beyaz Başak KOCA

Fatih Hunutlu

to latex...@googlegroups.com
Merhaba Hocam,

Bende Başak gibi ilk derlediğimde laboratuvardaki bilgisayarda aynı hatayı almıştım ve paketi yükleyememişti, evde kendi bilgisayarımda denediğimde paketi yükledi. Muhtemelen sorun bu şekilde giderilecektir.

İyi Çalışmalar,

18 Ekim 2011 10:34 tarihinde BEYAZ BAŞAK KOCA <koc...@gmail.com> yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "LaTeX Kullananlar Grubu" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için latex...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Utku Yılmaztürk

to LaTeX Kullananlar Grubu
Merhaba,

Başak ve Fatih' e teşekkür ederim.

Program tekrar indirmeyi denedim. Şimdi artık o hatayı vermiyor ama
şimdi de derlemek istediğimde şöyle bir pop up çıkıyor (başka tex
belgelerini derlemek istediğimde sorun çıkmıyor):

Information

TeXify failed to create a dvi file.
For possible explanations start the command from the
Command Prompt or read the log file(captured by Winedt during the
execution)
ok
cancel