scientific work place de yazılan paper derginin kendi template'ine nasıl dönüşütürülür

Esra

to latex...@googlegroups.com
scientific work place de bir makale yazdım.o yayınım derginin birisinde kabul edildi.ancak 1 hafta içerisinde derginin bana göndermiş oldugu templete cevirip onlara geri göndermem gerekiyor. scientific deki makaleyi kopyalayıp templete yapıştırmaya calıştım ancak pdf sine baktıgımda program hata verdi. yardımcı olursanız cok sevinicem saygılarımla

Özkan Değer

to latex...@googlegroups.com

Merhaba Esra,

Latex kullanmayı bilmiyorsanız kolay bir iş değildir.  Uzaktan da anlatılacak bir şey değil.

Teorik olarak derginin sablonundaki boş yerleri latex komutları kullanarak doldurmaniz gerekir. Ancak dergiye göre değişen kurallar da olabilir.

Kolay gelsin.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "LaTeX Kullananlar Grubu" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için latexkullan...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

mücahit akbıyık

to latex...@googlegroups.com

Merhaba
Ozkan hocamizin dedigi gibi biraz zor fakat yapilabilir. Olusan hatalari internette aratirsaniz sorununuzu cozebilirsiniz.

Research and Teaching Assistant Mücahit AKBIYIK
YILDIZ TECHNICAL UNIVERSITY