İfadelerin üstünü çizmek

ZAFER ACAR

to LaTeX Kullananlar Grubu
Merhaba. Bir sayının veya ifadenin çapraz bir şekilde üstü çizilebiliyor mu? Örneğin kesirleri sadeleştirmek gibi.

Basak Koca

to LaTeX Kullananlar Grubu
Merhaba,
Sanıyorum ''cancel'' paketini kullanmalısın. Aşağıda, internette gezinirken bulduğum bir örneği
veriyorum. Komutları girdiğinde 2x in ve 1234567890 ın üstünü çiziyor. Derlenmiş halini ekteki example.png den görebilirsin.

Umarım işine yarar. Kolay gelsin.

Basak

\documentclass{article}

\usepackage{cancel}

\begin{document}

\( \cancel{2x} \)

\( \cancel{1234567890} \)

\end{document}

26 Mart 2017 Pazar 20:22:05 UTC+3 tarihinde ZAFER ACAR yazdı:
example.png

ZAFER ACAR

to LaTeX Kullananlar Grubu
Teşekkür ederim. Tam aradığım şeydi.