Editörde yazarken türkçe karakterleri düzgün gözükmüyor

Alen Osançlıol

to LaTeX Kullananlar Grubu
Herkese merhaba,

Türkçe karakterler editörde yazarken düzgün görünmemesine rağmen,
derleyince türkçe karakterleri düzgün gösteriyor. Editörde yazarken de
türkçe karakterlein düzgün görünmesini nasıl sağlayabiliriz?

Fatih Hunutlu

to latex...@googlegroups.com
Merhaba Hocam,

Sorunu pek anlayamadım, editörde yazarken ki kasıt komutları yazdığımız arayüz mü? Versiyonla ilgili olabilir.

Kolay gelsin

5 Aralık 2011 17:31 tarihinde Alen Osançlıol <osanc...@gmail.com> yazdı:

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "LaTeX Kullananlar Grubu" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için latex...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Alen Osançlıol

to LaTeX Kullananlar Grubu
Evet, komutları yazdığımız arayüzde. Türkçe karakterler düzgün
gözükmüyor. "ç" yerine garip bir şekil gözüküyor. Editörün bu
görünümünü değiştirebileceğimiz bir ayarı yok mudur? Ben bulamadım.

On Dec 5, 10:23 pm, Fatih Hunutlu <fatihhunu...@gmail.com> wrote:
> Merhaba Hocam,
>
> Sorunu pek anlayamadım, editörde yazarken ki kasıt komutları yazdığımız
> arayüz mü? Versiyonla ilgili olabilir.
>
> Kolay gelsin

Alen Osançlıol

to LaTeX Kullananlar Grubu
nasıl düzeltileceğini buldum şimdi. Options\Fonts dan
değiştirebiliyormuşuz.