Latexe dönüştürme ücretli yardım

Buğra Varol

to LaTeX Kullananlar Grubu
Merhaba 10-11 sayfalık bir word dosyam var. Dosya Az miktarda formül ve şekil içeriyor. Latex formatına çevirmek istiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?

Özkan Değer

to latex...@googlegroups.com
Merhaba,

Dönüştürülecek dosyanı gönderebilir misin, önce inceleyeyim, duruma göre yardımcı olup olamayacağımı bildireyim.

Özkan Değer

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "LaTeX Kullananlar Grubu" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için latexkullan...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Beyaz Basak Eskisehirli

to latex...@googlegroups.com
Merhaba Buğra,

Yazdırmak istedigin dosyayı gönderirsen inceleyip sana olumlu yada olumsuz bir yanıt verebilirim.

İyi çalışmalar.

Başak