\includegraphics komutu ile ilgili bir soru(N)

Ahmet ÇOLAK

to LaTeX Kullananlar Grubu
Merhabalar. Winedt 5.5  editör kullanıyorum.Başka bir programda .eps uzantılı resim oluşturup sayfamın içine graphics paketi ile ekleyebiliyorum ancak çok başarılı olmuyor. oranlı olarak büyütüp küçültme haricinde bir çözüm okudum. “İnce Bir LaTeX El Kitabı” nda

\includegraphics[lx,ly][ux,uy]{dosya}

Komutu ile (lx,ly) boyutlarındaki dosya adlı resmi sol alt köşesi (ux,uy)

Koordinatlı yere gelecek şekilde yerleştirir demiş.

Sayfa üzerinde herhangi bir noktanın koordinatını nasıl görebilirim ya da LaTeX in kabul ettiği boyut birimi nedir. yani burda bahsettiği (lx,ly) nin birimini biliyor muyuz.Bu çözümü hiç deneyen oldu mu

Saygı ve selamlarımla