לקט מענה לשון לחנוכה

אוריאל פרנק

חנוכה שמח,

1. לקמן הדבקתי את תוכן העניינים של הקובץ המצ"ב.

2. אני מדביק כאן את הצעת ה"תיקון" שלי לבית האחרון של מָעוֹז צוּר, ואשמח לקבל הצעות לשיפור (או נוסחים אחרים, העולים בקנה אחד עם החריזה והמשקל של הפיוט המקורי, כמפורט בקובץ).

חֲשׂוֹף זְרוֹעַ קָדְשֶׁךָ             וְקָרֵב קֵץ הַיְשׁוּעָה

נְקוֹם נִקְמַת עֲבָדֶיךָ             מִכָּל חוֹרְשֵׁי רָעָה

כִּי בָאָה הַשָּׁעָה                וְלֹא רַק קִמְעָא קִמְעָא

בְּנֵה בֵיתְךָ כְּבַתְּחִלָּה           הָקֵם רוֹעִים שִׁבְעָה.

מקראות חנוכה   2

תורה    2

נביאים   3

הפטרת שבת חנוכה        3

מזמורי תהלים    3

מזמור ל' 3

מזמורי ההלל     5

תהלים קיג         5

תהלים קיד         6

תהלים קטו        6

תהלים קטז        7

תהלים קיז         9

תהלים קיח        9

ברכות ותפילות חנוכה     12

ברכות הדלקת נרות חנוכה           12

הַנֵּרוֹת הַלָּלוּ        12

הַנֵּרוֹת הַלָּלוּ ש... 12

אָנוּ / אֲנַחְנוּ         13

קודש הם           18

מָעוֹז צוּר            19

דקדוקי נוסח       19

מבנה הפיוט       20

חֲשׂוֹף זְרוֹעַ קָדְשֶׁךָ            20

על הנסים          21

על הנסים ועל הפֻּרקן – בין פריקה לפורקן   21

לשכחם / להשכיחם  תורתך         22

"וְאַחַר כֵּן" או "וְאַחַר כָּךְ"?  22

לשון בני אדם      22

"יש לי יום-יום חג" – האם כל חג הוא "חג"? 22

חג אורים           25

מהדרין  26

לקט מענה לשון לחנוכה.doc

אוריאל פרנק

מצ"ב קובץ מתוקן,
עם תוספות המאמר על פירוש "נא" בהלל,
וכמה תיקוני שגיאות בהערות דיוקי הקריאה
 (כגון ב"למחול-לי" וב"אנה").
משוב מכל סוג שהוא ימשיך להתקבל בברכה ובתודה!
כל טוב,
אפ"ר

לקט מענה לשון לחנוכה.doc
לקט מענה לשון לחנוכה.pdf

אוריאל פרנק

שלום רב,

מצ"ב טיוטה מעודכנת של לקט מענה לשון לחנוכה,
וגם קובץ מעוצב של "הבית המתוקן" לסוף פיוט מעוז צור, שהרקע לחיבורו מוסבר בעמ' 24-25 ב"לקט".
לקט מענה לשון לחנוכה תשפג.pdf
חשוף זרוע קדשך.pdf

אוריאל פרנק

שלום רב,
מצ"ב מהדורה מעודכנת של לקט מענה לשון לחנוכה
[עודכנו היום הפרקים חֲשׂוֹף זְרוֹעַ קָדְשֶׁךָ וחג אורים],
וגם קובץ מעוצב של "הבית המתוקן" לסוף פיוט מעוז צור.
משוב מכל סוג שהוא ימשיך להתקבל בברכה ובתודה!
חודש טוב,
בתפילה שה' ינְקוֹם נִקְמַת עֲבָדיו מִכָּל חוֹרְשֵׁי רָעָה!
אפ"ר

לקט מענה לשון לחנוכה תשפד.pdf
חשוף זרוע קדשך - גירסה מחודשת - אוריאל פרנק.pdf

אוריאל פרנק

שלום רב,
מצ"ב מהדורה מעודכנת של לקט מענה לשון לחנוכה
[עודכנו הפרקים חֲשׂוֹף זְרוֹעַ קָדְשֶׁךָ, חג אורים, ונוסף נספח עם בתים חדשים ל"מעוז" שחוברו החודש],

מצ"ב שני קבצים:
קובץ PDF דחוס.
קובץ word באיכות טובה
לקט מענה לשון לחנוכה תשפד.doc