דוגמיות משני הספרים של משה אוסי

to lashon-al-k...@googlegroups.com
מומלץ!!!
"אם תרצו – הרי זו הגדה"

----- הודעה שהועברה -----
מאת: Moshe Ossi <mosh...@gmail.com>
נשלח בתאריך: יום ראשון, 12 במרץ 2023 בשעה 23:30:39 GMT‎+2‎
נושא: 2. יציאה לאור של שני הספרים של משה אוסי

בס"ד
שלום  וברכה, בע"ה כתבתי שני ספרים: 1. על קצה הלשון  2. אם תרצו הרי זו הגדה
אני מתכבד לשלוח אליכם 'טעימה' מהספרים.
 אנא,  היו שלוחי מצווה והואילו  להפיצם הלאה, שהרי נר  לאחד  נר  למאה! כמו כן אפשר להזמין אותי להרצאות על חגי ישראל.  תודה - חגים וזמנים לששון.

נא  להפיץ  הלאה, נר  לאחד  נר  למאה!
למאמרים נוספים - מוזמנים לבקר באתר שלי על קצה הלשון

בכבוד רב: משה אוסי
מורה, מרצה ומדריך טיולים
טלפון: 09-8335016
רח' אברהם שפירא 4, נתניה 4231735