[lagen.nu] Brottsbalkskommentarerna

jalexan...@gmail.com

to lagen.nu utveckling
Vet inte om jag orskat något men på Wikin kan jag se BrB kommentarena,
dock inte på lagen.nu sidan. De är alla borta.

// Alexander

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen lagen.nu utveckling i Google Groups.
Om du vill göra ett inlägg i den här gruppen skickar du e-post till lagennu-u...@googlegroups.com.

Staffan Malmgren

to lagennu-u...@googlegroups.com
Hej Alexander,

Jag svarade ju dig på FB, men jag svarar här också så att ni övriga på listan kan se att jag lever :-)

Fixat, tack för påpekandet! Det du nämnde på mailinglistan har fixats också för just TF, men inte generellt på hela webbplatsen. Jag har för närvarande stora stabilitetsproblem och lyckas inte generera om de ca 4000 sidorna med lagtext -- databasservern blir olidligt långsam eller krashar efter bara ett tjugotal sidor. Blir inte riktigt klok på vad det kan bero på...

mvh