Ända in i kaklet!

Staffan Malmgren

to lagennu-u...@googlegroups.com
Hej alla,

Som ni vet är det idag den sista september, och deadline för
lagkommenteringsskrivandet. De allra flesta av er har i princip
skrivit klart, och håller på att finputsa det sista. Flera av er har
redan slutrapporterat och fått sin lön utbetalad. Ni som inte gjort
det - när ni är klara, meddela mig om detta (vilket ni alltså bör göra
idag eller imorgon), så kollar jag igenom och betalar ut lön.

Idag är sista dagen. Imorgon är vi lediga.

Wikin kommer förstås vara öppen för vidare redigering om ni hittar
något fel i det ni skrivit, men jag kommer inte begära vidare arbete
från någon som slutrapporterat. Om ni på fritiden vill fortsätta
skriva på er lagkommentar eller på något annat område är ni förstås
mycket välkomna att göra det.

Men de närmaste dagarna (efter att ni slutrapporterat!) tycker jag att
ni bör ta några lediga kvällar, luta er tillbaka och vara stolta över
vad ni har åstadkommit. Trycket den senaste veckan har varit högt, och
det har varit häftigt att se aktiviteten på Senaste ändringar-sidan.
Ni har alla gjort ett mycket bra jobb och många av er har levererat
bortom mina mest optimistiska förhoppningar. Jag är inte någon
naturlig projektledare, och har varken velat eller kunnat detaljstyra
arbetet, utan har förlitat mig på er idérikedom, omdömesförmåga,
drivkraft och kunskap. Sådant funkar bara om man har bra
projektmedlemmar. Jag är oerhört stolt över att ha fått jobba med er i
det här projektet.

mvh

/Staffan

Message has been deleted

Peter Krantz

to lagennu-u...@googlegroups.com
Staffan,

Kanske kan du radera detta meddelande från gruppen så att Erik slipper
ha sitt personnummer och bankkontouppfiter på nätet?

Mvh,

Peter

2009/10/1 Erik Lindtorp <erik.l...@gmail.com>:
> Hej Staffan
>
> Känner mig ganska klar med FB. Det finns alltid saker att förbättra men det
> är mest finputs. Kommer inte riktigt ihåg vilka uppgifter som du behövde så
> om något saknas är det bara att maila eller ringa.
>
> Erik Lindtorp
> Clearnr: Kontonr:
>
> Mvh Erik Lindtorp

Staffan Malmgren

to lagennu-u...@googlegroups.com
Gjort. Det kan vara värt att påminna om att svar på brev på listan per
default går ut till alla på listan, och blir tillgängliga i listans
arkiv (såvida jag inte tar bort dem, som nu) -- om ni vill att ett
svar ska gå direkt till exv mig så måste ni ändra i To-raden.

mvh

/Staffan

Aimée Kreuger

to lagen.nu utveckling
Jag hoppas alla haft (minst) lika kul med kommentarerna som jag har
haft. Det är ett hedervärt projekt, och jag hoppas verkligen att det
här bara är den första lilla tippen på isberget som gör sig synligt.

Jag tycker du Staffan har gjort ett ypperligt arbete som
projektledare. Du har följt upp och stöttat utan att lägga dig i
detaljer, du har dessutom varit ett stort stöd de gånger jag kört
fast. Hejja dig!

Mvh
//Aimée

annemar...@ownit.nu

to lagennu-u...@googlegroups.com
> Hej!

Det har verkligen varit kul att skriva och speciellt ur perspektivet till
icke-jurister då det är svårt att ta av sig de där glasögonen som sattes
på termin 1 på Juristlinjen! Staffan, du har verkligen lyckats med
projektledningen och dessutom behållt lugnet hela tiden trots att jag tex
inte kom igång förens väldigt sent! :-) Jag kommer att fortsätta skriva på
köplagen som jag inte är helt nöjd med och förklara lite mer begrepp.
Antagligen kommer jag att gå in och skriva i, speciellt Konsumentköplagen,
när jag dyker på något problem/tips framöver för det känns som " mina
lagar" nu. :-) Det ska bli trevligt att ses en stund nästa Lördag! / Ami