Fwd: Det Lätta Priset - nominerad

Staffan Malmgren

to lagennu-u...@googlegroups.com
En kul nyhet - jag är inte så insatt i Centrum för lättläst:s
verksamhet, men de har nominerat oss till det pris de delar ut
årligen. Tidigare pristagare innefattar Gunilla Hammar Säfström, mest
känd från TV-serien ”Klass 9 A”, och Sverker Olofsson. Tungt sällskap,
med andra ord.

Priset är på 25000 kr. Om lagen.nu vinner förordar jag att pengarna
går till att bekosta mer skrivarbete, samt ev
marknadsföringskostnader. Mer om marknadsföringsidéer senare.

mvh

/Staffan

to lagennu-u...@googlegroups.com
Woott.. grattis!

--
// mvh
// Alexander Kirk

Aimée Kreuger

to lagen.nu utveckling
Oh, nifty!

Jag håller med, mer pengar till kommentarer och marknadsföring. (klart
det blir vinst)